Oletko miehesi mielestä maailman kaunein ja haluttavin nainen?

  • Viestiketjun aloittaja "Pella"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ehkä se, että yrittäisi edes! Yrittäisi edes uskotella mulle, että olen hänen mielestään kaunein ja haluttavin. Yrittäisi edes pitää jotain intohimoa/kipinää yllä, kuten minä yritän joka helvetin päivä. Se, että paukauttaa vain tällaiseen kysymykseen "Ai pitäiskö olla?" tuntui tosi pahalta. Toisaalta se kyllä selittää monta asiaa, joten osu ja uppos. Vaan mitä ihmettä nyt? Laskettu aika kuukauden päästä ja tajuan, että olen miehelleni vain paras kaveri ja kaipaamaani intohimoa on ilmeisesti turha yrittää saada samaan pakettiin. Ei sillä, että epäilisin miehelläni ketään muutakaan olevan, vaan hän vaikuttaa kovin tyytyväiseltä tähän tilanteeseen. Hän ei vaan yksinkertaisesti halua seksiä usein ja hänelle tärkeää tuntuu oleman kaikki muu meidän suhteessa ja läheisyys on sitten sitä kainalossa oloa. Harmi vain, että ei riitä minulle. Haluaisin tuntea olevani kaunis miehen silmissä ja haluttava. Haluan itse usein seksiä ja haluaisin, että minua halutaan. Olisi varmaan pitänyt aukaista silmät aiemmin ja nähdä missä mennään :(
Valitettavan tutulta kuulostaa. :( Pitäisi kai vaan ottaa ja lähteä tästä suhteesta.
 
Echo harmaana
Mun mies on sanonut mua kauniiksi ja haluttavaksi, mutta ei superlatiivissa. Mä varmaan repeisin nauruun jos mies sanoisi mua maailman kauneimmaksi ja haluttavimmaksi. :D

Mä en ole täydellinen eikä mun mies ole, mutta me ollaan täydellinen puolisovalinta toisillemme. <3
 
Nooh, taatusti maailmassa on paremman näköisiä naisia kuin minä, mutta mieheni mielestä minä olen paras, seksikkäin ja ihanin.
Minusta rehellisesti sanottuna mieheni on maailman kuumin ja hotein, täydellisin mies jonka olen nähnyt vaikka viereen pantaisiin mitä komistuksia. Eli uskon kyllä että omasta kumppanista voi niin ajatella ilman valehtelua.
Itse tiedostan virheeni ja vikani joten tiedän että kauniimpia löytyy aina kuin mitä itse olen, mutta joku kai minussa on kun mies jaksaa olla kuumana vuodesta toiseen ja ihastella.
 
Kauneus ja haluttavuus ovat kumpikin käsitteitä, joita ei mielestäni voi kattavasti edes määritellä pelkillä ulkonäöllisillä seikoilla. Niihin sisältyy niin paljon kaikkea muutakin, että sellainen ihminen, jota en tunne, ei voi olla maailman kaunein, ei sitten millään.

En tosin tiedä miten mieheni ajattelee. En usko olevani hänen mielestään kaunein ja haluttavin, mutta jossain mielenhäiriössä se on silti naimisiin kanssani mennyt ;)
 
"vieras"
Olen. ja mies on minulle komein ja seksikkäin mies.
Mies sanoo näitä asioita minulle usein, ja tiedän ettei se vain ole lepertelyä koska sellaisen "pakko kehua"äänen kyllä osaa tulkita. Vaikka ulkonäkö ja haluttavuus ei ole parisuhteen ykkösasioita niin turha väittää ettei tunnu hyvältä kun oma mies vuosienkin jälkeen kokee juuri sinut ykkösenä, tuo kummasti vipinää myös intiimikanssakäymisen saralla mikä taas tunnetusti vahvistaa yhteenkuuluvuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Teija"
[QUOTE="mies";28796568]Vaimoaines on aivan eri juttu kuin salarakasaines ;)[/QUOTE]

Mitäs sitten, jos kuuluu kumpaankin kategoriaan eli on vaimo ja salarakas. Onko silloin siis hottisvaimo?
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28797831]No en varmasti :D sellainen lapsenomainen ajattelu oli varmaan parikymppisenä. Mutta olen se jota rakastaa.[/QUOTE]

Miksi se on lapsenomaista? Miksi näissä vastauksissa yritetään sanoa koko aja rivienvälistä, että se on valehtelu jos mies näin sanoo ja että nainen on jotenkin tyhmä kun uskoo? Onko tää kateutta?
 
Riri
[QUOTE="Vieras";28798258]Miksi se on lapsenomaista? Miksi näissä vastauksissa yritetään sanoa koko aja rivienvälistä, että se on valehtelu jos mies näin sanoo ja että nainen on jotenkin tyhmä kun uskoo? Onko tää kateutta?[/QUOTE]

Mulle ainakin parikymppisenä, muutaman vuoden suhteessa olleena, tuollainen olisi voinut olla tärkeää. Nykyään ikää on enemmän, suhdetta takana viisitoista vuotta ja mulle metkitsevät ihan toisenlaiset asiat kuin se että mies katselisi mua ruusunpunaisten lasien läpi tai vaihtoehtoisesti valehtelisi. :D Mä tiedän olevani ihan nätti, mutta mulla ei ole mitään tarvetta olla maailman nätein tai haluttavin. :D Eiköhän televisiossakin ole mua nätimpiä harva se ilta, mutta mitä sitten.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28797798]Olen. ja mies on minulle komein ja seksikkäin mies.
Mies sanoo näitä asioita minulle usein, ja tiedän ettei se vain ole lepertelyä koska sellaisen "pakko kehua"äänen kyllä osaa tulkita. Vaikka ulkonäkö ja haluttavuus ei ole parisuhteen ykkösasioita niin turha väittää ettei tunnu hyvältä kun oma mies vuosienkin jälkeen kokee juuri sinut ykkösenä, tuo kummasti vipinää myös intiimikanssakäymisen saralla mikä taas tunnetusti vahvistaa yhteenkuuluvuutta.[/QUOTE]

Näin meilläkin. :)
 
mögö
Valittaa vaan että pitäisi meikkiä käyttää.. Mutta vaikka kuinka tälläytyy niin ikinä, ei ikinä kehu kauniiksi!! Paskiainen..!! Sanoinkin että mitä hyötyä on siitä että paklaan ku ei ikinä saa mitään kommenttia että oisi nätti tai muuta...
 
pitkä liitto
En maailman kaunein enkä haluttavinkaan, mutta ei ole mieskään minun mielestäni maailman komein ja haluttavin :DDDD

Ei noilla ominaisuuksilla ole kauhesti merkitystä, kun muuten menee hyvin ja yhdessä on mukava elää, kypsyä ja harmaantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä liitto;28798600:
En maailman kaunein enkä haluttavinkaan, mutta ei ole mieskään minun mielestäni maailman komein ja haluttavin :DDDD

Ei noilla ominaisuuksilla ole kauhesti merkitystä, kun muuten menee hyvin ja yhdessä on mukava elää, kypsyä ja harmaantua.
Kuka sinun mielestäsi sitten on maailman haluttavin mies?
Omalta kohdaltani voin sanoa että pitkästä liitosta huolimatta en HALUA ketään muuta, eikä kukaan voisi olla haluttavampi kuin mieheni. Hän saa sukkani pyörimään jaloissa ja himon muljahtamaan vatsanpohjassa pelkästään arkisia asioita tekemällä.

Olisi aika inhottavaa jos ajattelisin että kyllä se Brad Pitt on haluttavampi kuin tuo oma aviomies.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28798258]Miksi se on lapsenomaista? Miksi näissä vastauksissa yritetään sanoa koko aja rivienvälistä, että se on valehtelu jos mies näin sanoo ja että nainen on jotenkin tyhmä kun uskoo? Onko tää kateutta?[/QUOTE]

Heh, no ei, olen hyvännäköinen nainen. Tässä nyt menee onnellisesti sekaisin kauniina pitäminen ja tunteet toista kohtaan. Eihän se että mies pitää esim. jotain naisjulkkista jumalaisena tarkoita että vaihtaisi rakkaan puolison häneen. Sitä tarkoitin lapsenomaisuudella.

Jos miesporukassa kysyttäisiin että kuka on maailman kaunein nainen, niin ei siellä yksikään vastaisi että oma vaimo. Kun vaimo kysyy ( toivottavasti kukaan ei tällaista oikeasti kysy!) niin tottahan se vastaus on toinen. Parisuhteessa oleva mies nyt yleensä kokemuksesta tietää, ettei muita naisia kannata mennä kehumaan ääneen ja toisaalta oman kumppanin kehuminen tuo suhteeseen paljon hyvää. Kumppani on kaunis rakkaan silmissä.

Ja se että mies ei vilkaisisikaan muita... Joko on sokea tai ei järin seksuaalinen muutenkaan. Totta kai miehet katsovat siinä missä naisetkin. Naisen ollessa läsnä viisas mies ei kuitenkaan toljota. Ei se sitä tarkoita että oma kumppani olisi ruma tai rumempi vaan edelleen hän on kaunis tai komea jos suhde on kunnossa!
 
"Vieras"
Mulle ainakin parikymppisenä, muutaman vuoden suhteessa olleena, tuollainen olisi voinut olla tärkeää. Nykyään ikää on enemmän, suhdetta takana viisitoista vuotta ja mulle metkitsevät ihan toisenlaiset asiat kuin se että mies katselisi mua ruusunpunaisten lasien läpi tai vaihtoehtoisesti valehtelisi. :D Mä tiedän olevani ihan nätti, mutta mulla ei ole mitään tarvetta olla maailman nätein tai haluttavin. :D Eiköhän televisiossakin ole mua nätimpiä harva se ilta, mutta mitä sitten.
Komppaan saman pituisen suhteen jälkeen. Ehkä se on iän tuomaa varmuutta ja relistisuutta. Tai se että näkee kumppanin ylipäänsä realistisesti ja ymmärtää ettei hyvässä suhteessa tartte olla millään jalustalla, on riittävä ihan sellaisenaan ja kaunis toisen silmissä. Miksi ihmeessä pitäisi puristaa miehestä sellainen vale ulos, että on maailman kaunein? Sehän on valetta.
 
wtf ?
meillä takana suhdetta 11vuotta ja ollaan nyt kolmekymppisiä. ja kyllä,mun miehen mielestä mä olen maailman kaunein ja haluttavin.kuten mun mies myös mun mielestä on.

ulkokuori pelkälteen ei ole koskaan ollut se juttu, eikä nykyäänkään sitä ei voi enää erottaa siitä Ihmisestä - puolisosta jonka kanssa on kokenut sitä,tätä ja tota. päinvastoin,se ulkokuori on muuttunut kokoajan miellyttävämmäksi kaiken elämisen jälkeen.
olikohan vähän sekavasti sanottu :D varmaan..
mut siis,esim. johnnyt depp on minusta hurjan komea ,mutta en koskaan valitsisi häntä ohi oman puolisoni saati että voisin edes ajatella,että hän olisi komeampi kuin oma muruseni.nou,nou.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
kfkfkf
Niin ja nyt puhutaan siitä OMAN KUMPPANIN mielipiteestä, ei kenenkään muun mielipiteestä, että oletko sinä maailman kaunein.

Kyllä se oma kumppani valitaan aika pitkälti niiden omien mieltymysten mukaan. Mä saatan jonkun toisen miehen mielestä olla ruma, vaikka oman mieheni mielestä olen maailman kaunein. Kauneus on niin katsojan silmissä
 

Yhteistyössä