Oletko miehesi mielestä maailman kaunein ja haluttavin nainen?

  • Viestiketjun aloittaja "Pella"
  • Ensimmäinen viesti
En ole. Mutta tarpeeksi kuitenkin, kun mun kanssa on eikä ole muita halunnut.

Mies taas on aivan superseksikäs ja komea mun mielestä, kaikkea sitä, mitä mä miehissä ihailen. :heart:

Tasan ei oo käyny onnen lahjat... :xmas:
 
khyllä
Kyllä olen. Ja mies osoittaa jaksaa kertoa sen kyllä joka päivä :) Ja kyllä, minun mielestä mieheni on komein näkemäni mies. Ja tämä on oikeesti rehellinen mielipiteeni. Meillä on 13-vuoden ikäero, ja mies on vanhempi. Itse olen 23v.
 
Minulla on iskenyt aina ihan suunnaton ahistus päälle jos mies jumaloi liikaa, ja nykyinen parisuhde onkin loistava siinä suhteessa että saan olla ihan oma (ihana) itseni enkä joudu ottamaan mitään paineita että olen ja pysyn koko universumin upeimpana naisena. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kyllä mies pitää mua kauniina, mutta tuskin sentään maailman kauneimpana :D Eikä mieskään ole maailman komein, vaikka komea onkin.. Mutta haluan häntä enemmän kuin ketään muuta ja uskon, että tunne on molemminpuolinen.
 
"noh"
En varmasti kaunein todellakaan, mutta juuri se, ketä mieheni haluaa, ja rakastaa. Se on tärkeintä.

Minunkaan mieheni ei ole mielestäni maailman komein mies, vaikka onkin paljon juuri niitä piirteitä joita pidän komeana. Mutta en tuota vaihtais siihen maailman komeimpaan mieheen miestään hinnasta. <3
 
"Vieras"
Kyllä, ja hän on mielestäni maailman komein ja haluttavin mies. Me emme edes kykenisi ajattelemaan muutoin. Meillä on se mentaliteetti, että ketään muita maailmassa ei ole meille, joten millään tasolla ei lähdetä edes vertailemaan toisia toisiin... tai osaamme kyllä kertoa miksi näin on. Me katsomme pintaa syvemmälle. Omalta osalta voin sanoa, että "mallipojat", tai mitkä lie, eivät näytä minusta lainkaan haluttavilta... eivät ole näyttäneet edes sinkkuaikoina. Sellaiset tyypit näyttää kyllä olevan tyhjää täynnä minun silmissäni. Minulla ei edes käy mielessäni vertailla miestäni kehenkään, sillä en vaan voi ajatella ketään muuta siinä mielessä. Voin kyllä sanoa, että kun katson miestäni, niin hän lyö laudalta kaikki. Kaipa mieheni näkee saman katsoessaan minua.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Valkeaavalhetta
Tuskin puolisosi pitää sinua myöskään maailman älykkäimpänä ihmisenä? Miten jollain oikeasti voi olla niin huono itsetunto, että puolison tulisi leperrellä noita maailman kaunein ja seksikkäin olet satuja...
 
Valkeaavalhetta
[QUOTE="hmmm";28796804]Kolahtiko?[/QUOTE]

Itselläni ei ole ulkonäköongelmaa, mutta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että vaatimattomimman näköiset tuttavani yrittävät jatkuvasti lypsää positiivisia kommentteja ulkonäöstään puolisoiltaan ja nimenomaan haluavat kuulla näitä "olet maailman seksikkäin ja kaunein"-satuja.

Saattaa tietenkin johtua siitä, etteivät yleensä kehuja ulkonäöstään saa ja tuntevat olevansa "heikoissa kilpailuasetelmissa" jopa puolisonsa suhteen.

Ihmettelen ylipäänsä, mikseivät kyseiset naiset kaipaa vaikka olet maailman älykkäin ja säkenöivin keskustelija kehuja ollenkaan niin epätoivoisesti.

No, olen ollut nykyisessä parisuhteessa jo parikymmentä vuotta, joten tollanen alkuvaiheen epävarmuus on jo kauan sitten kaikonnut.
 
kfkfkf
Tuskin puolisosi pitää sinua myöskään maailman älykkäimpänä ihmisenä? Miten jollain oikeasti voi olla niin huono itsetunto, että puolison tulisi leperrellä noita maailman kaunein ja seksikkäin olet satuja...
Niin et kukaan maailmassa (varsinkaan palstamamman mies) ei yksinkertaisesti vain voi olla juurikin sen ihmisen kanssa, jota pitää kaikkista parhaimman näköisenä?
 
"heh"
No en ole:D Eikä hänkään kyllä minusta se maailman haluttavin ja komein mies. Emme vastaa toistemme ideaalikumppania eikä suhteemme ole aina niin hyvä.

MUTTA. Minä olen hänen lastensa äiti ja hän on lasteni isä. Hän on paras ystäväni ja minä olen hänen paras ystävänsä. Intohimomme ja halumme on kaikkea muuta kuin kuollut. Olemme tiimi, kaukana täydellisydestä, mutta sellaista kuin täydellinen kumppani tai täydellinen suhde ei ole olemassakaan. On tarpeeksi hyviä kumppaneita ja tarpeeksi hyviä suhteita. Jotka voivat kestää, jos molemmat tahtovat sitä.
 
Itselläni ei ole ulkonäköongelmaa, mutta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että vaatimattomimman näköiset tuttavani yrittävät jatkuvasti lypsää positiivisia kommentteja ulkonäöstään puolisoiltaan ja nimenomaan haluavat kuulla näitä "olet maailman seksikkäin ja kaunein"-satuja.

Saattaa tietenkin johtua siitä, etteivät yleensä kehuja ulkonäöstään saa ja tuntevat olevansa "heikoissa kilpailuasetelmissa" jopa puolisonsa suhteen.

Ihmettelen ylipäänsä, mikseivät kyseiset naiset kaipaa vaikka olet maailman älykkäin ja säkenöivin keskustelija kehuja ollenkaan niin epätoivoisesti.

No, olen ollut nykyisessä parisuhteessa jo parikymmentä vuotta, joten tollanen alkuvaiheen epävarmuus on jo kauan sitten kaikonnut.
Miten ne lypsää niitä?
"Voisitsä sanoa että mä oon maailman kaunein?" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
En taatusti ole, eikä haittaa ollenkaan. Olen ihan nätti ja kivakroppainen, mutta en todellkaan maailman kaunein ja haluttavin.

Silti tuo on minun kanssani ja pitää minusta. Hellii ja huolehtii. Se riittää.
 
kfkfkf
"valkeaavalhetta" taitaa vain vituttaa kun oma mies ei kehu kauniiksi. Ei mun oo ainakaan ikinä tarvinnut mieheltä lypsää yhtään mitään. Hän on kyllä ihan itse tehnyt selväksi, että kuinka paljon tykkää ulkonäöstäni.
 

Yhteistyössä