K
kauhutarina
Vieras
Itse olen lukenut "Kalpea Aavistus" kirjan varmaan 5 kertaa. En pysty enää E-typeä kuuntelemaan, koska elän kirjan mielessäni uudestaan, kun aina kun luin sitä kirjaa, soi taustalla hiljaa E-typen levy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;25153034:Olen lukenut varmaankin vain Hohdon ja sen, missä se kirjailija jää sen hullun naisen hoidettavaksi (mikä sen nimi on?)
juu, varmaan kaikki ja varmaan ainakin sata kertaa useammankin suosikkiromaanin, taas kahlaan Rolandin matkaa mustalle tornille, Kingin tuotanto on huonoimmillaankin parasta =)
Eikös tuo ihmissuden vuosi ole se, mistä on tehty se hopealuoti-leffa? Tykkäsin kovasti sekä kirjasta, että leffasta.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25153709:olen ja miula on niitä omanakinjokin aika sitten lainasin sellaisen kuin "tapahtumapaikkana duma key" ja oli muuten järjettömän hyvä!!!! suosittelen.
muita suosikkejani Kingin kirjoista ovat ainakin painajainen, ihmissuden vuosi ja se
Luin niitä paljon joskus teini-iässä, 14-16 v.
Aikuisena en ole lukenut, muistaakseni.