Oletko lukenut stephen kingin kirjoja????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhutarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauhutarina

Vieras
Itse olen lukenut "Kalpea Aavistus" kirjan varmaan 5 kertaa. En pysty enää E-typeä kuuntelemaan, koska elän kirjan mielessäni uudestaan, kun aina kun luin sitä kirjaa, soi taustalla hiljaa E-typen levy.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;25153034:
Olen lukenut varmaankin vain Hohdon ja sen, missä se kirjailija jää sen hullun naisen hoidettavaksi (mikä sen nimi on?)

Piina. Aivan loistava kirja. Luin vuosi sitten ja se teki vaikutuksen. Pitäisi lukea enemmänkin Kingiä, mutta luen muutenkin niin vähän, etten vielä ole ehtinyt. On ollut välissä muitakin kirjoja, joita olen halunnut lukea.

Olen aloittanut useamman opuksen ja joudun myöntämään, että kesken ovat jääneet. Yhden olen saanut kahlattua läpi asti ihan vaan siksi että sattui olemaan niin ohut (eksyneiden jumala). Musta kingin kirjat on niin tylsää luettavaa että pelkään nukahtavani keskenkaiken.

[QUOTE="vieras";25153066]Kyllä, useita. Enää en oikein uskalla Kingin vanhempaa tuotantoa lukea, koska ovat liian jänniä. :D[/QUOTE]

Uudempaa tuotantoa oleva Unensieppaaja on mielestäni Kingin paras kirja. Myöskin Piina, Hohto, Painajainen sekä Epätoivon kaupunki.

Mä olen lukenut Kalpean Aavistuksen muutaman kerran. Mulle tulee aina oikein suuhun sellanen suon/mudan maku, mihin se mies meinaa siinä tukehtua, alkaa siis oikein oksennuttamaan, hyi :x

olen ja miula on niitä omanakin :) jokin aika sitten lainasin sellaisen kuin "tapahtumapaikkana duma key" ja oli muuten järjettömän hyvä!!!! suosittelen.
muita suosikkejani Kingin kirjoista ovat ainakin painajainen, ihmissuden vuosi ja se

Mulla on Kingin uudehko novellikokoelma kesken.
En todellakaan ole jaksanut lukea kaikkia Kingin kirjoja, mutta varmaan suurimman osan kuitenkin, ja ihan näin aikuisiällä. Lapsena/teininä kiinnosti vain lastenosaston seikkailukirjat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25153709:
olen ja miula on niitä omanakin :) jokin aika sitten lainasin sellaisen kuin "tapahtumapaikkana duma key" ja oli muuten järjettömän hyvä!!!! suosittelen.
muita suosikkejani Kingin kirjoista ovat ainakin painajainen, ihmissuden vuosi ja se
Eikös tuo ihmissuden vuosi ole se, mistä on tehty se hopealuoti-leffa? Tykkäsin kovasti sekä kirjasta, että leffasta.

Juu olen lukenut paljon Stephen Kingin kirjoja, keräillään miehen kanssa niitä. :)
Meiltä puuttuu Mustan Tornin viimeinen osa.
Viimeksi luvin Auringonlaskun jälkeen ja nyt tilasin meille Kuvun alla nimisen kirjan.

Suurin osa Kingin kirjoja on sellasia mistä tykkään paljon, paitsi Liseyn tarina ei oikein iskenyt
eikä Christine.

Yhteistyössä