Oletko koskaan toivonut toisen ihmisen kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihaa

Vieras
Enkä nyt tarkoita sääliä vanhaa ja sairasta kohtaan joka ansaitsisi jo päästä lepoon, vaan inhottavan ihmisen kuoleman toivomista.
En olisi ikinä uskonut tuntevani tällaista inhoa ketään ihmistä kohtaan. Ja kun hänestä ei pääse eroon!
Aluksi tunsin syyllisyyttä, mutta en enää. Tekee hyvää kuvitella, ettei häntä enää olisi. :saint:

Enkä nyt tarkoita sääliä vanhaa ja sairasta kohtaan joka ansaitsisi jo päästä lepoon, vaan inhottavan ihmisen kuoleman toivomista.
En olisi ikinä uskonut tuntevani tällaista inhoa ketään ihmistä kohtaan. Ja kun hänestä ei pääse eroon!
Aluksi tunsin syyllisyyttä, mutta en enää. Tekee hyvää kuvitella, ettei häntä enää olisi. :saint:

Miten niin ei olisi? Ahaa... taidat kuulua niihin ihmisiin, jotka uskovat ettei ihminen olekaan kuolemansa jälkeen olemassa henkiolentona? Ateisti?

Olen kyllä. Silloin alkuvaiheessa kun tajusin etten pääse ikinä eroon siitä ihmisestä. Ajan kanssa viha muuttui suuremmaksi, ja siinä kohtaa en todellakaan toivonut sen ihmisen kuolemaa, vaan pitkää ja tuskallista loppuelämää esimerkiksi terveyskeskuksen vuodeosastolla vaipoissa ja unohdettuna. Ja kyseessä siis nuori ihminen.

Toiveeni toteutui, ei tosin noin, mutta aika helvetillisen loppuelämän se ihminen itselleen järjesti. Niin helvetillisen, että sen ihmisen kaikki voimavarat menee siitä selviytymiseen ja mä olen vihdoinkin vapaa.

Enkä kadu tippaakaan.

Mikset pääse eroon?

Uskon kirouksiin, pahoihin energioihin ja Jumalan rangaistukseen. En uskalla enkä halua toivoa kenenkään kuolemaa/mitään pahaa kellekään, koska pelkään että mulle itselleni tapahtuisi jotain pahaa silloin...

EIKÖ KUKAAN MUU PELKÄÄ SAMAA, VAI OLENKO SEKAISIN?

[QUOTE="minä";24197307]Uskon kirouksiin, pahoihin energioihin ja Jumalan rangaistukseen. En uskalla enkä halua toivoa kenenkään kuolemaa/mitään pahaa kellekään, koska pelkään että mulle itselleni tapahtuisi jotain pahaa silloin...

EIKÖ KUKAAN MUU PELKÄÄ SAMAA, VAI OLENKO SEKAISIN?[/QUOTE]

Mä koen asian niin, että olin maksanut jo aikaisemmin kiroukseni tälle ihmiselle. Yli kymmenen vuotta piinaa ja tuskaa, se saatana tuhosi sekä mun että lasteni elämät, joten eiköhän siinä tullut makseltua jo etukäteen ihan tarpeeksi. Siispä ihan hyvillä mielin kiroukseni langetin, ja nyt nautin sen hedelmistä ja katson miten se ihmispolo kärsii koko kurjan elämänsä.

[QUOTE="vieras";24197362]Joo. Kolmen. Jos heitä ei olisi, minun elämäni helpottuisi huomattavasti.
Yksi näistä ihmisistä on joka palstamamma :O.[/QUOTE]
Siis JOPA.

[QUOTE="vieras";24197362]Joo. Kolmen. Jos heitä ei olisi, minun elämäni helpottuisi huomattavasti.
Yksi näistä ihmisistä on joka palstamamma :O.[/QUOTE]

Onko musta nikki?

[QUOTE="a.p";24197138]Ei hän tajua etten halua olla tekemisissä. Hän on sukua.[/QUOTE]

Onko hän tehnyt sinulle jotain?Minusta aika rankan kuuloista toivoa jonkun kuolemaa vain sille perusteella että vihaat häntä.

Joo, olen useinkin toivonut lapseni isän kuolemaa.
Mun ei tarvis vihata ja lapsenkin olisi helpompi hyväksyä isän kuolema kuin se, että isä elää, mutta ei ole tippaakaan kiinnostunut hänestä.

[QUOTE="joo";24197450]Onko hän tehnyt sinulle jotain?Minusta aika rankan kuuloista toivoa jonkun kuolemaa vain sille perusteella että vihaat häntä.[/QUOTE]

Tuskin ketään vihataan ilman syytä

[QUOTE="vieras";24197472]Tuskin ketään vihataan ilman syytä[/QUOTE]

No joo mutta jos toisen kuolemaa toivoo niin sit mun mielestä pitäs olla jo tosi rankkoja juttuja takana.

[QUOTE="joo";24197486]No joo mutta jos toisen kuolemaa toivoo niin sit mun mielestä pitäs olla jo tosi rankkoja juttuja takana.[/QUOTE]

Mistäpä tiedät täällä kenenkään kokemuksista?