Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alma Puunaula puhui kuin mun suusta!Siitä voitte lukea ajatukseni. mun ei siis tarvitse seurustella, ennen kuin tiedän, etten pettäisi, koska munkaan kohdallani se pettäminen ei liittyisi kokemuksiin ym. vaan siihen, että en halua itse olla sellainen ihminen, en kestäisi pitää itseäni pettäjänä.
no otetaan nyt ihan teorettinen juttu. eli vaikka joskus 10 v kuluttua tapaisit nuoruudenrakkautesi josta tiesi erosivat joskus.Olisitte vaikka luokkakokouksessa tai jossakin missä teidän kumppaninne eivät olsisi. Ottaisitte pikkuisen viinaa (sekin toki on ihan teoreettinen juttu, eiks niin) ja sitten löytäisit itsesi halailemasta kiihkeästi tätä nuoruuden rakkauttasi.
Jos et kestäisi itseäsi sellaisena mitä sitten tekisit. Tämähän oli ihan vaan teorettiinen juttu mutta kysyn nyt kuitenkin
Vaikea vastata tallaisiin teoreettisiin kysymyksiin, koska naen itseni niin kaukana tallaisiista mahdollisuuksista.
Ma en hakeutuisi tuollaisiin tilanteisiin. Ma tiedan rajani ja tiedan missa vaiheessa lopettaa. Ma en asettaisi itseani tilanteisiin, missa pettaisin.
Totta tuo, etten kestaisi itseani ihmisena. Ma tarvitsisin varmasti pitkaa terapiaa paastaksen omasta pettamisestani ylitse, saatika luottaakseni itseeni enaa. Oma pettamiseni olisi mulle vaikeampi asia kasitella, kuin kumppanin mahdollinen pettaminen.
sorry! kysymys ei ollut sinulle enkä epäillyt että pettäisit koska oletettavasti olet omilla aivoilla realistisesti ajatteleva tapaus.
Kiusaus vastata muille osoitettuihin kysymyksiin oli liian suuri..