Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä laitan myös viimeisen viestini tähän ketjuun, tiivistelmän :whistle:

En jaksa enää kinastella. En ole pettänyt koskaan, koska en ole seurustellutkaan..tiedän, etten tule koskaan pettämään, ellei persoonallisuuteni esim. onnettomuuden takia muutu (mitä en pidä todennäköisenä ). Tässä asiassa tunnen itseni, en vain pystyisi tekemään niin toiselle ja aiheuttamaan itselleni huonoa omaatuntoa ja ongelmia. Yrittäisin ratkaista ongelmat muilla keinoin ja jos tekisi mieli pettää, hillitsisin itseni...olen ihminen, joka toimii harkitsevaisesti ja pohtii aina tekojensa seurauksia, ajattelen vähän liikaakin ja siksi en usko, että voisi tulla eteen tilanne, jossa esim. himo sumuttaisi ajatukseni. Jätän ennemmin kuin petän. Mä tiedän, etten koskaan petä ja sillä hyvä...en jaksa enää välittää siitä, että melkein kukaan teistä ei sitä usko, itse kuitenkin parhaiten tiedän asiani.

En silti pidä teitä pettäneitä huonoina ihmisinä eikä ole mun asiani tuomita. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia ja ihmisten kynnys pettämiselle on erikorkuinen eri ihmisillä. Pettäminen tekona on halveksittavaa ja moraalisesti väärin, mutta ihminen voi muuttua, tärkeintä on oppia virheistään..Minäkin tulen tekemään virheitä (tosin pettäminen ei tule olemaan yksi niistä ). En hyväksy koskaan pettämistä, mutta joissain tilanteissa saatan ymmärtää pettäjää, joissakin en. Ymmärrän siis osittain, en kokonaan...ymmärrän sen, että se houkutus on suuri, mutta en ihan kokonaan pysty ymmärtämään, miksi ihminen "antaa sen tapahtua", mutta tämä onkin vain mun mielipide. Kaikilla on erilainen itsehillintä, erilaiset tarpeet ja erilainen moraalikäsitys.

Peace vaan kaikille :flower: Yritetään olla pettämättä toisiamme-ja itseämme =) =)

Hohhoijaa :whistle:

Et halua kinastella mutta on IHAN PAKKO saada sanoa viimeinen sana ja joka toisessa lauseessa pönkittää sitä miten et aio pettää, JUST! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Jospa ei enää jatketa tätä.
Kaikki on ymmärtäny mikä tän jutun pointti oli ja sillä hyvä.
:)

6501 viestiä kertoo, että kaikki eivät ole ymmärtäneet mikä jutun pointti on.
Mikäli et halua jatkaa ketjua, älä jatka, muttaq älä tule muita ohjeistamaan mihin he saavat kirjoittaa ja mihin eivät!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsy:

Mikäli et halua jatkaa ketjua, älä jatka, muttaq älä tule muita ohjeistamaan mihin he saavat kirjoittaa ja mihin eivät!

SIIS 651!

Alkuperäinen kirjoittaja ååååå:
jos tytsi et ole seurustellut niin sinulla ei ole siitä kokemusta. ja kirjoituksistasi olen ymmärtänyt että haluat olla neitsyt avioliittoon asti. siis sulla ei ole seksuaalisessa mielessä kokemusta miehistä ja seksistä. monessa asiassa voi olla ehdoton, ennenkuin tulee se ensikokemus. eli kun sitä tunnetta ja siihen liittyvää ei tiedä, niin asioista on vaikea puhua ja olla ehdoton.

En halua olla neitsyt avioliittoon asti. Ei pettämistä todellakaan tarvitse kokeilla, ennen kuin voi sanoa, ettei petä ikinä. Ja jos mä seurustelisin niin olisin vielä hanakammin pettämistä vastaan-silloin mulla olisi jotakin tärkeää, mitä voisin menettää..ja silloin myös ehkä pystyisin vielä paremmin ymmärtämään omalta kohdaltani asian, sen miltä tuntuisi jos kumppanini menisi pettämään.

27 sivua :Ohärre gyyd.ja tytsin aloitus tietenkin.ja mammat käy lapsen päälle :/ *laittaa aaltoja*
en kyllä lukenut yhtä ainutta kirjoitusta,mutta tulimpa päivittelemää.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
27 sivua :Ohärre gyyd.ja tytsin aloitus tietenkin.ja mammat käy lapsen päälle :/ *laittaa aaltoja*
en kyllä lukenut yhtä ainutta kirjoitusta,mutta tulimpa päivittelemää.

En ylipäätään ymmärrä, että tytsin bannia ei voitu jatkaa muutamalla kuukaudella lisää.
Älytöntä jankkaamista ja saman saatanan asian hokemista!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laitan myös viimeisen viestini tähän ketjuun, tiivistelmän :whistle:

En jaksa enää kinastella. En ole pettänyt koskaan, koska en ole seurustellutkaan..tiedän, etten tule koskaan pettämään, ellei persoonallisuuteni esim. onnettomuuden takia muutu (mitä en pidä todennäköisenä ). Tässä asiassa tunnen itseni, en vain pystyisi tekemään niin toiselle ja aiheuttamaan itselleni huonoa omaatuntoa ja ongelmia. Yrittäisin ratkaista ongelmat muilla keinoin ja jos tekisi mieli pettää, hillitsisin itseni...olen ihminen, joka toimii harkitsevaisesti ja pohtii aina tekojensa seurauksia, ajattelen vähän liikaakin ja siksi en usko, että voisi tulla eteen tilanne, jossa esim. himo sumuttaisi ajatukseni. Jätän ennemmin kuin petän. Mä tiedän, etten koskaan petä ja sillä hyvä...en jaksa enää välittää siitä, että melkein kukaan teistä ei sitä usko, itse kuitenkin parhaiten tiedän asiani.

En silti pidä teitä pettäneitä huonoina ihmisinä eikä ole mun asiani tuomita. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia ja ihmisten kynnys pettämiselle on erikorkuinen eri ihmisillä. Pettäminen tekona on halveksittavaa ja moraalisesti väärin, mutta ihminen voi muuttua, tärkeintä on oppia virheistään..Minäkin tulen tekemään virheitä (tosin pettäminen ei tule olemaan yksi niistä ). En hyväksy koskaan pettämistä, mutta joissain tilanteissa saatan ymmärtää pettäjää, joissakin en. Ymmärrän siis osittain, en kokonaan...ymmärrän sen, että se houkutus on suuri, mutta en ihan kokonaan pysty ymmärtämään, miksi ihminen "antaa sen tapahtua", mutta tämä onkin vain mun mielipide. Kaikilla on erilainen itsehillintä, erilaiset tarpeet ja erilainen moraalikäsitys.

Peace vaan kaikille :flower: Yritetään olla pettämättä toisiamme-ja itseämme =) =)

Niin miksi ihminen antaa sen tapahtua. ja mikä on pettämistä. Toisilla on suuremmat seksihimot, ja joskus kontrolli voi pettää.

Tätä yritin sanoa, on ihmisiä, jotka pohtivat liikaakin kaikkien asioiden seurauksia, kuten minä :whistle: Jotkut ovat enemmän viettiensä vietävinä kuin toiset, mulla yleensä soi herkästi hälytyskellot päässä monissa tilanteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsy:

No ei siitä nyt hermostua piä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ååååå:
jos tytsi et ole seurustellut niin sinulla ei ole siitä kokemusta. ja kirjoituksistasi olen ymmärtänyt että haluat olla neitsyt avioliittoon asti. siis sulla ei ole seksuaalisessa mielessä kokemusta miehistä ja seksistä. monessa asiassa voi olla ehdoton, ennenkuin tulee se ensikokemus. eli kun sitä tunnetta ja siihen liittyvää ei tiedä, niin asioista on vaikea puhua ja olla ehdoton.

En halua olla neitsyt avioliittoon asti. Ei pettämistä todellakaan tarvitse kokeilla, ennen kuin voi sanoa, ettei petä ikinä. Ja jos mä seurustelisin niin olisin vielä hanakammin pettämistä vastaan-silloin mulla olisi jotakin tärkeää, mitä voisin menettää..ja silloin myös ehkä pystyisin vielä paremmin ymmärtämään omalta kohdaltani asian, sen miltä tuntuisi jos kumppanini menisi pettämään.

Tarkoitin että kun nyt ensin kokeilet sitä seksiä tai perinteistä yhdyntää. Sitähän et voi tietää mikä uusi maailma aukeaa, ja millainen devili sinussa herää.

.[/quote]

En ylipäätään ymmärrä, että tytsin bannia ei voitu jatkaa muutamalla kuukaudella lisää.
Älytöntä jankkaamista ja saman saatanan asian hokemista![/quote]

Tätä peesailen!!!

Mun mielestä tätä ketjua ei kannata jatkaa, tässä on jo ihan tarpeeksi kinastelua..olen samaa mieltä Färbön kanssa. Kaikki tekevät virheitä, virheet vaan ovat erilaisia eri ihmisillä. En mäkään oo täydellinen, todellakaan..mähän olen jopa itsekäs, koska osasyy siihen, etten koskaan aio pettää, on se, että en halua ITSELLENI huonoa omaatuntoa ja pahaa mieltä pettämisen seurauksena :whistle: Siis totta kai ajattelen myös sitä toista ihmistä ja sen tunteita, mutta kyllä mä myös itsekäs olen, kun en halua syyllisyyttä kannettavakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ymmärrätkö sä sen että varmasti aika harva suunnittelee pettävänsä? Mä olen käsittänyt sen tapahtuvan aika spontaanisti?

juurikin näin. Siksi vannomatta paras. Aika ahdistava elämä jos joka asiaa tarvitsee miettiä etukäteen. Voi moni kiva jäädä kokematta, jos alkaa hermoilla että verkkosukat vai pitsihousut ennen h-hetkeä. Relaa tytsi ja nauti nuoruudestasi. Toivottavasti löydät jonkun kivan pojan pian, ennenkuin turrut totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:

Älytöntä jankkaamista ja saman saatanan asian hokemista![/quote]

Tätä peesailen!!!

[/quote]

Siis laitetaanpa vielä uudestaan.... |O :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ymmärrätkö sä sen että varmasti aika harva suunnittelee pettävänsä? Mä olen käsittänyt sen tapahtuvan aika spontaanisti?

En mä ainakaan koskaan ole suunnitellut pettäväni.

Et varmasti. Mä tiedän siitä, etten petä, koska olen ajatellut jo nyt asiaa niin paljon ja luvannut sen itselleni, mä pohdin liikaa aina asioita ja niiden seurauksia, siksi olen välttynyt monilta asioilta...jos oikein kovasti yrittää olla pettämättä niin siihen pystyy kuka vain, uskon niin :) mutta ei viitsitä tapella, en voi sille mitään, että tiedän/tunnen sen sisälläni, etten koskaan tule tekemään sitä, vaikea selittää järkevästi.

tytsi, miksi ihmeessä sä jatkat tätä ketjua, jos oot jo kerran laittanut sen viimeisen viestin? Toi menee jo ihan älyttömäks ittensä toistamiseks, kai sä sen itsekin ymmärrät? Nyt sä vaan jatkat ja jatkat muiden ärsyttämistä, eikä loppua näy, ennekuin tämäkin ketju lukitaan..

Alkuperäinen kirjoittaja reppana:

juurikin näin. Siksi vannomatta paras. Aika ahdistava elämä jos joka asiaa tarvitsee miettiä etukäteen. Voi moni kiva jäädä kokematta, jos alkaa hermoilla että verkkosukat vai pitsihousut ennen h-hetkeä. Relaa tytsi ja nauti nuoruudestasi. Toivottavasti löydät jonkun kivan pojan pian, ennenkuin turrut totaalisesti.

Oletpas tarkkanäköinen :) Mun suuri heikkous on täydellisyyden tavoittelu ja liiallinen elämäni suunnittelu..se jo kertoo sen, etten esim. ole koskaan suudellut, vaikka olisi ollut mahdollisuuksia. Tämä liiallinen pohdiskelu/suunnitelmallisuus myös estää mua pettämästä ja tekemästä muita tyhmyyksiä. Jotenkin vain tiedän sen, etten tule pettämään...sille en voi mitään, jos te ette sitä ymmärrä.

En ole pettanyt, enka pettaisi. En siksi, etta pelkaisin menettavani rakkaan puolisoni, ja rikkovani perheeni (toki tuo oln lisasyyna taustalla), vaan pelkaisin rikkovani jotain itsestani, minusta tulisi mielestani ihmisena huonompi ja heikompi. Pettaminen olisi siis ensisijassa minulle itselleni vaarin, teko, joka rikkoisi osan siita mita mina olen. Lopullisesti.

Olis muuten jänskä ketju, jos tästä poistettais kaikki muut viestit paitsi tytsin :D Olisko toistoa yhtään?

Anteeks :ashamed: mutta oon yrittäny vakavasti, turhaan, nii heitinpä leikiksi sitten, hyi minua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
tytsi, miksi ihmeessä sä jatkat tätä ketjua, jos oot jo kerran laittanut sen viimeisen viestin? Toi menee jo ihan älyttömäks ittensä toistamiseks, kai sä sen itsekin ymmärrät? Nyt sä vaan jatkat ja jatkat muiden ärsyttämistä, eikä loppua näy, ennekuin tämäkin ketju lukitaan..

Halusin vaan vastata, kun kaikki kysyy jotain, kohta lopetankin.

Mä voin nyt vaikka kertoo esimerkin :xmas: mistä ei missään nimessä kannata ottaa esimerkkiä (ettei kasva sarvet, häntä ja joudu helevettiin)!
Mä olen mun miehen tavannut sillon kun olin vielä edellisen kanssa, petin siis :o Ei kaduta pätkääkään, mulla on nyt ihana mies, ihanat lapset ja ihana koti.
Jättään en pystynyt entistä juuri sillä hetkellä, koska oli yö ja se edellinen mies jenkeissä, missä taas oli just menny nukkumaan. Kuvitelkaa, keskellä yötä torilla ja minä (kamala akka) lähin suoraan sanottunu mulkun perässä jatkoille ja näin siinä kävi.
En siis aikasemmin suunnitellut tätä, en aikasemmin katunut tätä, en katunut edes myöhemmin.

Yhteistyössä