Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä voin kyllä pudottaa sut maan pinnalle ja kertoa että vaikka rakastaa toista, ei välttämättä nauti seksistä.
Mutta seksistä taas voi nauttia ihan ilman rakkauttakin.

Mä en oikein usko tota, seksi kun on niin monipuolinen käsite, muutakin kuin vain yhdyntää.

Harrasta sitä seksiä ennenkuin alat tuollaisia kommentteja laukomaan....

yep, valaiskaa tyhmää mitä on seksi ilman seksiä!!! yhdyntäkin voi olla muutakin kuin se perinteinen penetraatio, ihan oraaliseksiä tai sitten vaikka mahamakkaroiden väliin. minä ajattelisin sen noin. vai lasketaanko vain se että miehen kalu sinne tiettyyn reikään menee (vai mitä se kakkosreikä sitten kun kerran anaaliyhdynnästäkin puhutaan???) ja pitääkö purkaa sisällöt myös sinne, kortsun sisälle vai riittääkö että ruikkii pitkin petivaatteteita?!
Sorry että saivartelen!
mutta oliko tarkoitus sanoa että parisuhde on muutakin kuin seksiä vai kuinka?
Olenko ihan pihalla. saattaa olla että olen mutta en jaksanut koko kilometrin mittaista ketjua läpi kahlata, kunto loppui kesken...

Jos se on vähän niinkuin se jogurtti, josta on otettu kaikki lisätty sokeri pois ;)

:laugh: repesin kahtia :laugh:

Tytsi.. Aika usein erotetaan kaksi asiaa toisistaan rakastelu ja seksi. Yhdyntä käsittään vasta itse aktiksi (osapuolet yhtyvät toisiinsa). Seksiä voi olla ilman rakkautta, esim. sooloseksi (niin no, voihan siinä olla tekemistä itserakkauden kanssa), tai sitten kun vähän kasvat, niin tiedät mikä on baaripano.

Eräs viisas mies on sanonut näin. Ihmisellä on kolme perustarvetta. Syöminen, juominen ja seksi. Joten seksi on ihmisen perustarve ja ns. irtosuhteet ovat vain keino tyydyttää perustarve, aivan kuten juomall tyydytät janon ja syömällä nälän.

Alkuperäinen kirjoittaja topsu:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Mietin juuri, että jos teitä petettäisi niin jaksaisittekohan suhtautua siihen pettäjään niin ymmärtäväisesti kuin täällä?
:whistle: Eikö mielestänne petetyllä ole oikeus jättää sitä pettäjää, oli pettäminen mielestänne sitten miten inhimillistä tahansa? Olen varma, että moni teistäkin ottaisi eron, jos mies pettäisi.

Mistä sä tiedät ketä meistä on petetty? Mua on ainakin, monikin :wave: Vaikka sitä ei hyväksy, sen voi ymmärtää hyvä ihminen! Ymmärrät jahka vähän kasvat, näet ja koet ja luovut tuosta yrittelystä kohotella itsetuntoasi kaikin mahdollisin keinoin virtuaalisessa maailmassa, kun sitä selkeästikin sulla sorretaan oikeassa maailmassa.

meinasin äsken laittaa viestiä että ei taida tytsillä mennä hyvin oikeassa elämässä kun tänne pitää tulla pätemään. Toisaalta vähän säälittää,että millainenkohan tyttöressu sieltä koneen takaa oikein paljastuukaan..oikeasti itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset tuskin kalastelevat kehuja virtuaalimaailmasta hinnalla millä hyvänsä.. :whistle:

Mielestäni tytsin irc-gallerian kuvat ja tekstit kertovat hänestä jo aika paljon... Voi tyttöraasua.

:attn:

päiväkirja kertoo kaiken..

mut nyt mä kyllä lopetan tämän kommentoinnin. 100% varmasti.

mikä sen nikki on siellä galleriassa?

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Tytsi.. Aika usein erotetaan kaksi asiaa toisistaan rakastelu ja seksi. Yhdyntä käsittään vasta itse aktiksi (osapuolet yhtyvät toisiinsa). Seksiä voi olla ilman rakkautta, esim. sooloseksi (niin no, voihan siinä olla tekemistä itserakkauden kanssa), tai sitten kun vähän kasvat, niin tiedät mikä on baaripano.

Eräs viisas mies on sanonut näin. Ihmisellä on kolme perustarvetta. Syöminen, juominen ja seksi. Joten seksi on ihmisen perustarve ja ns. irtosuhteet ovat vain keino tyydyttää perustarve, aivan kuten juomall tyydytät janon ja syömällä nälän.

niin eiköhän ne perustarpeet ole syöminen, juominen ja lisääntyminen. lisääntymis tarkoituksessa harvemmin petetään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin eiköhän ne perustarpeet ole syöminen, juominen ja lisääntyminen. lisääntymis tarkoituksessa harvemmin petetään...

eiku ne on uinti, puinti ja nainti

Mä yhdessä viestissä mainitsin, että mun neitsyys meni parin viikon seurustelen jälkeen. Kuinkahan monta kertaa tytsi on nyt jaksanut mainita, että hän ei neitsyyttään menettäisi kahden viikon seurustelun jälkeen? Onkohan tuo jo piruilua mulle? Mähän kun olen sellainen kamala moraaliton, sydämetön ja tunteeton nainen joka on kyennyt harrastamaan yhden yön juttuja... :whistle: :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, jos sille tielle lähdetään, niin jonkun teorian mukaan lisääntymistarve voi myös olla sitä että mies levittää sukusolujaan mahdollisimman laajalle. Ja laajale levittäminen olisi taas pettämistä... :) Mut tää nyt on aivan ot....

On uskomattoman vaikeaa jättää toinen vaikka ei tätä enää rakastaisi, näin mulla oli exän kanssa. En rakastanut häntä enää, mutta en mä sitä eroa pystynyt niin vain tekemään. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia.

Tästäkin asiasta on mainittu tässä ketjussa monesti, mutta ei niin ei... :whistle: :whistle: Kenenkään jättäminen ei ole mikään yksinkertainen juttu.

Mä yhdessä viestissä mainitsin, että mun neitsyys meni parin viikon seurustelen jälkeen. Kuinkahan monta kertaa tytsi on nyt jaksanut mainita, että hän ei neitsyyttään menettäisi kahden viikon seurustelun jälkeen? Onkohan tuo jo piruilua mulle? Mähän kun olen sellainen kamala moraaliton, sydämetön ja tunteeton nainen joka on kyennyt harrastamaan yhden yön juttuja... :whistle: :laugh: :xmas:

No hei scarlett tytsi on itse pyhimys.
Mitenkähän muuten ku jo sillä ja sen tulevalla aviomiehellä ei seksi toimi ja pitää jättää. Miten tytsi voi pettää toisen niin ku hakee avioeroa?

No siis hyi mikä moraaliton hutsu! :laugh:

Sääliksi vaan käy ku pohjimmiltaan tytsillä taitaa olla niin kuollut tuo sosiaalinen elämä että pitää täällä moralisoija muita.

Jännä juttu että irc-galleriassa hehkutat kuinka et halua toisille pahaa. Mutta mitäs nämä piilov*ittuilut toisille on jotka eivät ole odottaneet seksiä avioliittoon?

Eikö ole ihqua? :xmas: B)

Onpa pitkä ketju :)
Ite en ole pettäny vaikka haluja ois ollu.Tapasin nykyisen mieheni asuessani vielä exän kanssa.Jotai 2kk. kitkuteltiin vielä mut sit ajattelin ett ei tämä kummene ja keräsin kamat mukaan ja marssin (nais)kaverin luokse.Sinnehän se hiihteli tämä nykyinenkin ja siitä sitten hankittiin yhteistä kämppää jne.
Vastauksena sanoisin että ennemmin jätän kuin petän,enkä usko kumpaakaan enää tekeväni (kop,kop puupäähän)

Eikö ole ihqua? :xmas: B)

Niinq tosi ihq, mä meen sänkyyn vasta vanhainkodissa.. jotain rajaa.. :saint:

Mun on pakko vielä sanoo kans jotain. Tytsi oli varma, että meistä monikin eroais jos petettäis, mutta jos mun mies pettäis mua en oo varma jättäisinkö. Ollaan monesti miehen kans puhuttu et jos sellainen tilanne tulis et toinen pettää niin ei se välttämättä ois siinä. Yritettäis ainakin eteenpäin, me ollaan vala vannottu jossa sanotaan, että "niin myötä- kuin vastamäessäkin". Sen asian näkis silloin, pahaltahan se tuntuis mut tuskin heti heitettäs kirvestä kaivoon vaan yritettäs selvittää asiat.

Mä laitan myös viimeisen viestini tähän ketjuun, tiivistelmän :whistle:

En jaksa enää kinastella. En ole pettänyt koskaan, koska en ole seurustellutkaan..tiedän, etten tule koskaan pettämään, ellei persoonallisuuteni esim. onnettomuuden takia muutu (mitä en pidä todennäköisenä ). Tässä asiassa tunnen itseni, en vain pystyisi tekemään niin toiselle ja aiheuttamaan itselleni huonoa omaatuntoa ja ongelmia. Yrittäisin ratkaista ongelmat muilla keinoin ja jos tekisi mieli pettää, hillitsisin itseni...olen ihminen, joka toimii harkitsevaisesti ja pohtii aina tekojensa seurauksia, ajattelen vähän liikaakin ja siksi en usko, että voisi tulla eteen tilanne, jossa esim. himo sumuttaisi ajatukseni. Jätän ennemmin kuin petän. Mä tiedän, etten koskaan petä ja sillä hyvä...en jaksa enää välittää siitä, että melkein kukaan teistä ei sitä usko, itse kuitenkin parhaiten tiedän asiani.

En silti pidä teitä pettäneitä huonoina ihmisinä eikä ole mun asiani tuomita. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia ja ihmisten kynnys pettämiselle on erikorkuinen eri ihmisillä. Pettäminen tekona on halveksittavaa ja moraalisesti väärin, mutta ihminen voi muuttua, tärkeintä on oppia virheistään..Minäkin tulen tekemään virheitä (tosin pettäminen ei tule olemaan yksi niistä ). En hyväksy koskaan pettämistä, mutta joissain tilanteissa saatan ymmärtää pettäjää, joissakin en. Ymmärrän siis osittain, en kokonaan...ymmärrän sen, että se houkutus on suuri, mutta en ihan kokonaan pysty ymmärtämään, miksi ihminen "antaa sen tapahtua", mutta tämä onkin vain mun mielipide. Kaikilla on erilainen itsehillintä, erilaiset tarpeet ja erilainen moraalikäsitys.

Peace vaan kaikille :flower: Yritetään olla pettämättä toisiamme-ja itseämme =) =)

jos tytsi et ole seurustellut niin sinulla ei ole siitä kokemusta. ja kirjoituksistasi olen ymmärtänyt että haluat olla neitsyt avioliittoon asti. siis sulla ei ole seksuaalisessa mielessä kokemusta miehistä ja seksistä. monessa asiassa voi olla ehdoton, ennenkuin tulee se ensikokemus. eli kun sitä tunnetta ja siihen liittyvää ei tiedä, niin asioista on vaikea puhua ja olla ehdoton.

Mä laitan myös viimeisen viestini tähän ketjuun, tiivistelmän :whistle:

En jaksa enää kinastella. En ole pettänyt koskaan, koska en ole seurustellutkaan..tiedän, etten tule koskaan pettämään, ellei persoonallisuuteni esim. onnettomuuden takia muutu (mitä en pidä todennäköisenä ). Tässä asiassa tunnen itseni, en vain pystyisi tekemään niin toiselle ja aiheuttamaan itselleni huonoa omaatuntoa ja ongelmia. Yrittäisin ratkaista ongelmat muilla keinoin ja jos tekisi mieli pettää, hillitsisin itseni...olen ihminen, joka toimii harkitsevaisesti ja pohtii aina tekojensa seurauksia, ajattelen vähän liikaakin ja siksi en usko, että voisi tulla eteen tilanne, jossa esim. himo sumuttaisi ajatukseni. Jätän ennemmin kuin petän. Mä tiedän, etten koskaan petä ja sillä hyvä...en jaksa enää välittää siitä, että melkein kukaan teistä ei sitä usko, itse kuitenkin parhaiten tiedän asiani.

En silti pidä teitä pettäneitä huonoina ihmisinä eikä ole mun asiani tuomita. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia ja ihmisten kynnys pettämiselle on erikorkuinen eri ihmisillä. Pettäminen tekona on halveksittavaa ja moraalisesti väärin, mutta ihminen voi muuttua, tärkeintä on oppia virheistään..Minäkin tulen tekemään virheitä (tosin pettäminen ei tule olemaan yksi niistä ). En hyväksy koskaan pettämistä, mutta joissain tilanteissa saatan ymmärtää pettäjää, joissakin en. Ymmärrän siis osittain, en kokonaan...ymmärrän sen, että se houkutus on suuri, mutta en ihan kokonaan pysty ymmärtämään, miksi ihminen "antaa sen tapahtua", mutta tämä onkin vain mun mielipide. Kaikilla on erilainen itsehillintä, erilaiset tarpeet ja erilainen moraalikäsitys.

Peace vaan kaikille :flower: Yritetään olla pettämättä toisiamme-ja itseämme =) =)

Niin miksi ihminen antaa sen tapahtua. ja mikä on pettämistä. Toisilla on suuremmat seksihimot, ja joskus kontrolli voi pettää.

Ihan hyvä asenne Tytsillä. Suosittelen pitämään periaatteesta kiinni.
Itse pettäneenä voin sanoa, että mitään niin hohdokasta siinä hommassa ei ole, että voisin suositella. Vuosien paha olo siitä jäi itsellekin ja piti jopa terapiaan turvautua kun sattui niin pahasti. Petetyllä osapuolella oli ehkä vielä vaikeampaa.

Yhteistyössä