Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
Ja toisekseen, ikinä en voisi kuvitella pettäväni, mutta silti en ikinä sano "ei ikinä". EI IKINÄ voi tietää miten asiat menee. Tytsillekin kun tulee elämänkokemusta lisää niin ymmärtää varmasti mitä moni täällä tarkoittaa tuolla ettei ikinä voi tietää. Ja tytsi kun niin toitottaa tuosta et hällä on niin korkee moraali tuon asian suhteen niin tiedätkö, että elämä kohtelee ihmisiä eri tavalla? Monilla todellakin on syy pettämiseen ja kun hiukan mietit asioita niin voit miettiä mitä syitä voi olla olemassa. Ihmisillä kun ei kaikilla elämä mene saman kaavan mukaan.
kaikki syyt pettämiseen on tekosyitä, mitään sellasita asiaa ei ole et olisi PAKKO pettää.
Niin, eihän tässä maailmassa oo pakko tehdä monia muitakaan asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
Ja toisekseen, ikinä en voisi kuvitella pettäväni, mutta silti en ikinä sano "ei ikinä". EI IKINÄ voi tietää miten asiat menee. Tytsillekin kun tulee elämänkokemusta lisää niin ymmärtää varmasti mitä moni täällä tarkoittaa tuolla ettei ikinä voi tietää. Ja tytsi kun niin toitottaa tuosta et hällä on niin korkee moraali tuon asian suhteen niin tiedätkö, että elämä kohtelee ihmisiä eri tavalla? Monilla todellakin on syy pettämiseen ja kun hiukan mietit asioita niin voit miettiä mitä syitä voi olla olemassa. Ihmisillä kun ei kaikilla elämä mene saman kaavan mukaan.
kaikki syyt pettämiseen on tekosyitä, mitään sellasita asiaa ei ole et olisi PAKKO pettää.
ei olekaan. mä vaan en ole viel ikinä kuullut oikeaa syytä pettämiseen..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäiseen kysymykseen, en ole pettänyt.
ei olekaan. mä vaan en ole viel ikinä kuullut oikeaa syytä pettämiseen..
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En ole pettänyt, enkä suhtaudu myönteisesti pettämiseen, mutta tuskin katuisin, jos olisin pettänyt.KATUMINEN EI AUTA eikä hyödytä eikä tee ketään paremmaksi ihmiseksi eikä helpota anteeksisaamista.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:En ole pettänyt, enkä suhtaudu myönteisesti pettämiseen, mutta tuskin katuisin, jos olisin pettänyt.KATUMINEN EI AUTA eikä hyödytä eikä tee ketään paremmaksi ihmiseksi eikä helpota anteeksisaamista.
Ei katuminen mitään varmasti autakaan,ehkä kuitenkin voisi tehdä omalle itselleen hyvää osata katua ; )
Opetetaanhan lapsellekin että kun tekee jotain "pahaa" niin pitää osata katua tekemisiään.Musta se on vähän niinkuin moraalin kasvattamista.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Aika tyhmää, että joka asiasta pitäis olla jotain kokemusta, ennen kuin voi olla jotain mieltäKyllä mä senkin jo tiedän, etten aio polttaa raskausaikana, vaikka ei ole kokemusta raskaudesta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Koskaan ei tiedä miten elämä heittelee ja mihin asioihin törmää esim. vuoden kuluttua. On sitä ennemminkin periaatteistaan livetty, ajat ja ihmiset muuttuu, tytsi hyvä.
Mä en ole tähän mennessä vielä koskaan livennyt tärkeimmistä periaatteistani. Kai se jo kertoo jotain, että suurin osa ihmisistä ei tod.näk. petä, joten minkä takia juuri mä olisin muka potentiaalinen pettäjä?Joitakin asioita voi päättää/tietää etukäteen, ikävää, jos se ei kaikilta onnistu. Mulla on omanlaiseni moraali, ehkä teidän moraalinne on sitten hyvin erilainen, mä pystyn hillitsemään itseni ja pitämään kiinni periaatteistani, jos todella tahdon. Miksi pitäisi pettää, kun voi jättää? :headwall: Mä tiedän jo nyt, että mun olisi hyvin vaikea elää sen asian kanssa, että olen pettänyt miestäni..sitäpaitsi en aio koskaan harrastaa yhden illan juttuja niin en ainakaan seksin takia petä..jos tulee tarvetta pettää niin jätän ennemmin puolisoni. Mä en sitä paskaa halua aiheuttaa kenellekään, en voisi edes kuvitella koskevani varattuun mieheen, saati sitten että omaa miestäni pettäisin. Onneksi tunnen itseni paremmin kuin te, kukaan ei voi mun pääni sisälle nähdä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:olen pettänyt ja ollut toinen nainen.... mutta mitään en kadu :saint:
Että mitään et kadu?Toi lause kertoo aikas paljon ihmisestä...miten voi olla katumatta, jos on pettänyt kumppaniaan ja vielä ollut varatun kanssa? On ehkä totta, että ihmisestä ei voi varmasti nähdä, pettääkö se vai ei, mutta aika usein ihmisestä aavistaa jo päältäpäin, että onko se ns. "pettäjätyyppiä"
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Sä voit silti joutua toiseksi naiseksi tietämättäs. Miten sitten pystyt elämään itsesi kanssa..?![]()
Silloihan joutuu itsekin petetyksi ja tilanne on aivan toinen. Eihän täällä kukaan voi toisen mooralinvartijana toimia.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
En :saint: