Oletko koskaan ollut ihastunut liittosi aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Nolostunut
  • Ensimmäinen viesti
11 vuotta yhteistä polkua takana, enkä kultaani toiseen vaihtaisi.
ihastuksia tule ja menee, mutta onhann niitä mukava haaveilla vaikka en mistään hinnasta heittäisi pois näitä yhteisiä vuosian ja toimivaa suhdetta. tänä aikana on kasvettu yhdessä, saatu lapset yms. en yksinkertaiseti osaisi kuvitella itseäni mihinkään uusioperheeseen.

se ihastumisen jujuhan on se kun voi haaveilla olevansa jotain muuta kun on. eikä tartte ajatella sitä arkea. ihastumiset vaan piristää päiviä.

ihastua vioi jonkun katseeseen, sanoihin, ihan mihin vain pikkujuttuun. ja ykkös ihastus mulla edelleen lukioaikojen suurin ihastus, jota en ole edes nähnyt kymmeneen vuoteen!

eli se ihastus on vaan ajatus. samaan tapaan kun suurin osa on joskus nuorena ihastunut johonkin filmitähteen tai laulajaan yms. ja onnistuu sekin multa vieläkin vaikka ikää jo kolmenkymmenen. eli silloinkin on tiennyt että siitä ihastuksesta ei ikinä voi tulla mitään, mutta silti saattoi päiväkausia maata aaveillen.

mikäs sen mukavampaa kun pyykkejä ripustellessa haaaveilla unelmaelämästä. halpa hupi.

siis ihastunutolen mona kertaa ja vaikka ehen, mutta en rakastunut muihin kuin mieheeni, ja siinä se suuri ero.
 
Olen ihastunut mieheni työkaveriin.... ja tuntuu pahalta....
Mieheni jäi kiinni pettämisestä kaks viikkoo sitten...
Olin lauantaina baarissa jossa tämä mieheni työkaveri oli ja juteltiin siinä sitten minun ja mieheni tilanteesta (oli tietopinen jo aikaisemmin) ja sit lähettiin baarista yhtäaikaa... halattiin ja tiemme erosivat... Nyt en saa häntä mielestäni....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 22:29 äiti kirjoitti:
Mulla on käynyt selainen juttu että perustin perheen rakastamani miehen kanssa vaikka rakastin toista miestä.Koko liiton ja yhdessä olon aikana olen rakastanut toista miestä syvästi oli ensi rakkauteni.En ole sen kanssa jota rakastan syvästi.
Vähän sama mulla,nuoruudenrakkauteni kummittelee vahvasti mielessäni ja ajatuksissani.Tosin en ole nähnyt tätä ihmistä 6 vuoteen,mutta aina se vain muistuttaa..viimeksi viime yön unessa.Tämä ihminen oli sellainen sielunkumppani silloin,vaikka suhteemme ajoikin karille.
Aviomieheni kanssa kuitenkin on vakaa aikomus tallustella yhdessä kohti vanhuutta,vaikka välillä tunnenkin erittäin voimakkaasti toista miestä kohtaan,siis vain ajatuksissa.
 
Olen ollut ihastunut monta kertaa yli 15 vuotta kestäneen suhteemme aikana. Ihastumisten syynä on ollut, että en ole saanut mieheltäni sitä arvostusta, jota minun olisi mielestäni kuulunut saada. Nykyisin tunnen itseni liitossamme hyvin yksinäiseksi, mikä saa katselemaan miehiä sillä silmällä.
 
kyllä ja onneksi nämä "jutut" ovat aina menneet ohi, koska avomieheni rakastaa minua todella paljon ja on hyvä isä. yleensä nämä ihastumiset ovat johtuneet siitä, että pidän siitä kun minua huomioidaan. poikaystvä ei paljoa osoita rakkauttaan(perussuomalainen mies) joten jos joku on kiinnostunut minusta niin sitten minunkin kiinnostukseni herää. hävettää oikein, kun aikuisiahan tässä pitäisi olla... olen jopa kerran pettänyt mutta se tuntui niin pahalta minusta ja miehestä että sitä virhettä en enää varmasti tee.
 
olen ehkä tällähetkellä pikkiriikkisen ihastunut mun miehen veljeen..tosin tunteet ei ole mitenkään vakavasti otettavia, olen ihan onnellinen nykyisessä suhteessani, mutta otenkin vaan tämä miehen veli vähän kiehtoo.. :ashamed:
ja oksat pois jos mun mies tietäs tästä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 19:10 2kertaa kirjoitti:
Olen ollut naimisissa reilut 2 vuotta ja olen ollut ihastunut/rakastunut kaksi kertaa...
Toinen on entinen poikaystäväni, jota kohtaan minulla on vielä erittäin voimakkaat tunteet (tunne molemminpuolinen)

Toinen on taas tuore juttu. Mies jonka kanssa olen pettänyt miestäni.
Hän ei ole varattu. Jutusta ei vaan voisi tulla mitään...Olen kuitenkin naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi.

nää on vaikeita asioita..
Mieti tarkkaan missä kunnossa suhteesi mieheesi on!
Onko suhteessanne vikaa, kun ihastut muihin?
Minä käyn parhaillaan läpi samoja asioita mielessäni. :'(
Mulle on käynyt melkein sama kuin toi jälkimmäinen juttu! En kyl edelleenkään tiä mikä siin houkuttelee kun kuitenkin rakastaa omaa miestään ja kaikki on hyvin! Onnellisia kuitenkin ollaan yhdessä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 14:56 Heidi19 kirjoitti:
Ei olla naimisissa, mutta ollaan seurusteltu reilu 4 vuotta.. :heart:
Olen ollut muutaman kerran ihastunut..ne on mennyt ohi itsestään!
Mutta tämän hetkinen ihastus ei tunnu häviävän mielestä millään.. :ashamed: :eek: Se on mielessä vähän väliä..ahdistaa! :/
ihan ku oisin ite kirjottanu.... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 01:05 a-k79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 21:26 -peukku- kirjoitti:
En oikein tajua miten voi mennä naimisiin yhden kanssa, jos rakastaa (tuntee voimakkaasti) myös toista samaan aikaan? Ajatteleeko siinä tilanteessa, että se toinen kuin taikaiskusta häviää mielestä heti, kun menee vaan silmät kiinni naimisiin? :eek:
samaa mieltä!! kai kaikilla jossain vaiheessa ihastumisia tulee pitkässä parisuhteessa!
Yhtä hyvin voisikait kysyä miten joku VOI tehdä enemmän kuin yhden lapsen jos rakastaa häntä kovasti. Rakkaus on pohjatonta :heart: :heart:
 
uniklubi
Olen ollut ja olen tällä hetkelläkin!!!! Sallin sen itselleni, koska EN SAA OMALTA MIEHELTÄNI HUOMIOTA!!!!!! Hän on perisuomalainen mies eli tunteitten näyttäminen on todella vaikeaa. Minusta hän on tunnevammainen ihminen. Niin, lasten takiahan tässä olenkin. Harmi vaan, kun en tajunnut lähteä ennen näitä lapsia.

Mutta ihana tunne, kun oikein odotan tältä vieraalta mieheltä sähköpostia. Omaani, kun ei kiinnosta tälläset kirjoittelut.
 

Yhteistyössä