OLETKO KOSKAAN MYYNNYT NETISSÄ MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA ESIM. SUKKIA TMS...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friik

Vieras
eli oletko koskaan myynnyt kenellekään netissä mitään henkilökohtaista?

joku tyyppi haluaa ostaa multa käytettyjä sukkia ja käsineitä...tarjoaa hyvän hinnan mutta itse epäröin vähän.

joten jos olet myynnyt jotain henk.koht. paljonko nettosit? :D

oon myynyt sukkia parikin kertaa. kerran kävellessäni yöllä baarista kotiin viereen ajoi auto jossa oli ihan fiksun näköinen mies. hän halusi ostaa jalassani olleet raidalliset polvisukat ja tarjosi niistä 30 euroa. tottakai tein kaupat ja riisuin sukat jalasta. mies kysyi asunko lähellä ja kun satuin asumaan halusi hän ostaa enemmän sukkia. kävin nopeasti kotoa tyhjäämässä pyykkikorin (onneksi en ollut pessyt pyykkiä) likaisista sukista ja oli pian 300 euroa rikkaampi.hih ! ei huono juttu ! ostin seuraavana päivänä saman määrän sukkia 100 egellä ja oli 200 egeä rikkaampi.

toisen kerran myin sukkiani johonkin polttarijuttuun. siinä kerättiin muovipussiin sukkia ja sain sukista jalassani 10 euroa.

opiskelevalle yh:lle nämä oli mukavia lisätulojam tulisi vaan vieläkin kohdalle !

En todellakaan möisi kenellekään mun alushousuja tai sukkia ! Niin suuri rahan puute mulla ei voi koskaan olla että siihen ryhtyisin.
Hyi saatana, ajatuskin ällöttää :o

Yhteistyössä