Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:On mun isäkin soittan hätäkeskukseen, kun joku kusipää oli ajan pupun yli ja jättän sen kitumaan :snotty:
Isä ei pystyn siihen koskee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin joku ikkunoista vaan rikki. Mihin sitä hätäkeskusta tarvitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Olen mä töissä soittanu.
Mä olen järkyttynyt, että joku soittaa hätänumeroon linnun takia. Siis oikeasti :headwall:
Ihan kyllä neuvovat näin tekemään - ja hoitivat asian kuin suuremmankin tehtävän.
Jos kärsivää eläintä ei pysty itse lopettamaan, on sille hankittava apua. Kai tämän tiesit? Olisitko itse antanut sen kitua siellä päiväkausia?
On mun isäkin soittan hätäkeskukseen, kun joku kusipää oli ajan pupun yli ja jättän sen kitumaan :snotty:
Isä ei pystyn siihen koskee.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Kerran, mies putosi katolta ja löytyi tajuttomana maasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.
No meeppä tekemään se rauhoitetulle eläimelle tiiviillä asuinalueella jossa joku voi nähdä. Ja maksa sitten siitä ilosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.
No meeppä tekemään se rauhoitetulle eläimelle tiiviillä asuinalueella jossa joku voi nähdä. Ja maksa sitten siitä ilosta.
Siinä tilanteessa soittaisin jonneki muualle kuin 112. Kysyisin neuvoja vaikka eläinlääkäriltä jos en muuta keksis.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.
Siinä tilanteessa soittaisin jonneki muualle kuin 112. Kysyisin neuvoja vaikka eläinlääkäriltä jos en muuta keksis.
No mun mielestä on pääasia että johonkin soittaa eikä jätä eläintä kitumaan.