Oletko itse ostanut jotain huutiksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jarna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jarna

Vieras
Jos niin mitä?

Minä olen ostanut imetyspaitoja ja lastenvaatteita, etenkin mekkoja vauvalle=)Myös merkkivaatteita esim.Marimekkoa,PO.P:a, Guessia, T.Hillfigeriä,Lingon&Blåbergia lapsille.

Ai olenko :D Paljon olen sekä ostanut että myynyt. Ostanut olen vaatteita itselleni ja lapsille. En muista, että olisin ostanut mitään tavaraa..... Vaatetta vain. Tai no verhoja ja pussilakanoita lapsille ja jotain pinnasängyn verhoja yms. Mutta en mitään tavaraa.

Kyllähän mie paljonkin uutta vaatetta/uudenveroista oon tytölle huutanut. Ja yhdistelmävaunut siskontyttöä varten, kun rupesin häntä hoitamaan. Nyt huudan polkupyörää tyttärelle.
Ai joo, huusin mie terraarionkin(akvaarion) gerbiileille.

Mä olen lähinnä kodin sisustukseen liittyviä juttuja ostanut. Ja yhden t-paidan itselleni sekä nyt viimeisimpänä vaunut.

Itse en oo koskaan laittanut mitään myyntiin huutikseen, mutta ehkä senkin aika vielä tulee =)

olen. kestovaippoja, lastenvaatteita... odotusaikana siis:D Sittemmin olen viisastunut - ei niitä tartte ostaa kun käytettyä tulee ilmaseksikin ovista ja ikkunoista (paitsi kestovaippoja ei kyllä oo tippunu, että kai niitä vielä pitää... )

En. Joskus olen yrittänyt jotain huutaa mutta en ole koskaan voittanut huutoa. Yleensä luovutan siinä vaiheessa kun hinta nousee niin ylös että en kyseistä summaa viitsi maksaa käytetystä.

Yhteistyössä