Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En oo tainnut vaikken ihan kamalana rikoksena tuollaista pidäkään. Huijareita olen nähnyt töissä MONTA, olen töissä paikassa jossa on ikäraja että pääsee sisään ja ihan uskomattomia vanhempia on kyllä olemassa. Hauskin oli kun selvästi alle 1-vuotiaan sylivauvan äiti kivenkovaan väitti että lapsi on täyttänyt jo 3v (isosisko sit "paljasti" että vauva on vasta nolla vee)
En oo tainnut vaikken ihan kamalana rikoksena tuollaista pidäkään. Huijareita olen nähnyt töissä MONTA, olen töissä paikassa jossa on ikäraja että pääsee sisään ja ihan uskomattomia vanhempia on kyllä olemassa. Hauskin oli kun selvästi alle 1-vuotiaan sylivauvan äiti kivenkovaan väitti että lapsi on täyttänyt jo 3v (isosisko sit "paljasti" että vauva on vasta nolla vee)
En kyl kehtais alkaa vaatimaan halvempaa lippua, mutta jos lipunmyyjä mokaa ja tarjoaa sitä halvempaa vaihtoehtoa, niin toki ottaisin vastaan.
Joskus sai vapaaehtoisesti mennä koulun rahoilla yhille messuille, meitä oli 3 16-vuotiasta jotka sinne meni, 2 tyttöä ja 1 poika + opettaja. Lipunmyyjä sitten antoi meille tytöille lastenliput ja poika + ope sai aikuisten liput. Eikä ees opettaja korjannu asiaa tai moittinut meitä "valehtelusta".
En koe että alennuslippujen ottaminen ois ihan varastamista, huijaamista ehkä... Voiko siitä saada muuten sakkoja?
Itse ajattelin ens kuussa muumimaailmassa kokeilla meniskö toi 3.5v viel alle 3v.