Oletko herkutellut tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonbride
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
justiinsa tein alotuksen että mahtavia makuelämyksiä ku on lääkitys kohillaan :p
Tänään syötiin jälkkäriks hedelmäsalaattia johon tein vaniljakastikkeen. Loput kastikkeesta sekotin sitte maitorahkan kans ja nyt syön iltapalaks tuota vaniljarahkaa ja omatekosta mysliä :p
 
Soin laskiaispullan mantelimassalla. Olen kylla liikkunut runsaasti. Aamusta kaytiin hiihtamassa 13 km, pari pitkaa kavelylenkkia koirien kanssa ja lasten ollessa treeneissa kavin itse 45 min spinningissa(keskiraskas tunti).
 

Yhteistyössä