justiinsa tein alotuksen että mahtavia makuelämyksiä ku on lääkitys kohillaan
Tänään syötiin jälkkäriks hedelmäsalaattia johon tein vaniljakastikkeen. Loput kastikkeesta sekotin sitte maitorahkan kans ja nyt syön iltapalaks tuota vaniljarahkaa ja omatekosta mysliä
Soin laskiaispullan mantelimassalla. Olen kylla liikkunut runsaasti. Aamusta kaytiin hiihtamassa 13 km, pari pitkaa kavelylenkkia koirien kanssa ja lasten ollessa treeneissa kavin itse 45 min spinningissa(keskiraskas tunti).