onko hirveen paha jos..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksi ja puoli kiloa tavoite painoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksi ja puoli kiloa tavoite painoon

Vieras
söisin tänään karkkia ja jäätelöä? oon ollut laihiksella ja saanutkin pudotettua painoa jättämällä nuo mainitut pois enkä edes muista milloiin olsin viimeksi herkutellut.. eihän ne kilot nyt voi yhdestä lipsahduksesta takaisin tulla, eihän? mikään pakkohan tietysti ei olisi mut nyt tekisi mieli palkita itseä eikä porkkana innostaisi :/
 
joo, se siinä tosiaan on että ei sitten pitäisi lipsua muuten ollenkaan. oon onnistun´mista maksimoinut sillä että puhunut kaikille että laihdutan näitä muutamia raskauskiloja niin osaa ihmiset olla tyskyttämättä kahvileipää ja mies ei kaupasta tuo herkkuja. normaalipainonen minä oon siltikin mutta tuota maharöllöä kuitenkin kertyi kun vauvan kanssa jäi kotiin ja huomasi miten helppo on leipoa kaikkea ihanaa.
jospa minä sitten söisin vaan sen yhden jätskin :)
 

Similar threads

K
Viestiä
2
Luettu
274
Aihe vapaa
laihislainen itsekin, nyt -9kg
L

Yhteistyössä