onko hirveen paha jos..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksi ja puoli kiloa tavoite painoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksi ja puoli kiloa tavoite painoon

Vieras
söisin tänään karkkia ja jäätelöä? oon ollut laihiksella ja saanutkin pudotettua painoa jättämällä nuo mainitut pois enkä edes muista milloiin olsin viimeksi herkutellut.. eihän ne kilot nyt voi yhdestä lipsahduksesta takaisin tulla, eihän? mikään pakkohan tietysti ei olisi mut nyt tekisi mieli palkita itseä eikä porkkana innostaisi :/
 
ratkeaminen kun on pahasta.. oikeasti TODELLA helposti kaikki menee mönkään tuon takia. Älä nyt luovuta,kun kerta olet makeasta eroon päässyt. Kroppasi ei kaipaa sokerihumalaa, älä anna sille pikkurilliä...
 

Similar threads

K
Viestiä
4
Luettu
331
A

Yhteistyössä