Oletko alle 16v. seurustellut täysikäisen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
olin 14, kundi 23 :xmas:

Jos saan kysyä, niin harrastitko seksiä minkä ikäisenä? Itseäni hieman huollettaisi tyttäreni puolesta tuossa tilanteessa. Voiko tuon ikäinen poika olla seurustelusuhteessa ilman seksiä? 16v ja 30v ei niinkään kammota, kun tuon ikäinen voi jo aloittaa seksielämän, mutta 14v on lapsi vielä.

Hyvin todennäköistä että 14v harrastaa seksiä. Ei se omasta mielestään lapsi ole.

:/

En. Mä kyl ymmärrän et 15v voi haluta seurustella 30v miehen kanssa, mutta en ymmärrä mitä aikuinen mies lapsessa näkee. Mä oon nyt 31v ja mun mielestä 25 vuotiaatkin (ainakin osa) on ihan poikasia. Lähes yhtä poikasia kuin esikoiseni 11v. En voisi todellakaan kuvitella seurustelevani alle 20v nuorukaisen kanssa. Nehän on ihan eri maailmasta kuin minä, vai olenko kalkkis vain :/

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
en ole eikä ole oma tyttärenikään vaan on onneksi suunnilleen omanikäistensä kanssa seurustellut.
olin tällä viikolla ala-asteen vanhempainillassa ja kuraattori kertoi kyselynsä tuloksia ja sitä miten moni yläasteikäinen tyttö oli kertonut joutuneensa seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Mihin tämä maailma menee? toisaalta tytöt kuvittelee olevansa niin "isoja" ja haluavansa kokea kaikea mutta aikuinen mies ei todellakaan ole tuonikäisen seurustelukumppani. tytölle vielä riittäisi kenties ihan kädestäpitäminen mutta mies vaatii muuta ja tyttöriepu kuvittelee että "pitää antaa" kun ei muutkaan luokkatoverit enää neitsyitä ole. Ja sitten siinä menee muutakin arvokasta elämästä (vaikka se puhjennut immenkalvo ei ole kuitenkaan kuin symbolinen asia, mutta sellainen kuitenkin että ei sitä pidä lähteä rikkomaan kenen kanssa vaan ja liian nuorena!).

No toi on totta. Jo silloin kun olin itse 12 ja siis seiska luokalla. "seurustelin" 22 vuotiaan kanssa. Myöhemmin kyllä näen asian niin että hän käytti hyväx.
En ollut ainoa ja valokuvia ei saanut ottaa jne. Eli siis mies kyllä tasan tarkkaan tiesi mitä tekee kun piti olla niin salassa. Olihan mies komea kuin malli jos ei parempikin ja kyllä kaikki tytöt perään kuolas. mies varmaan tiesi tilanteen ja käytti pikkutyttöjä hyväx.

vanhemmat ei tästä tienneet. Nouriso talo missä kävin tiesi, mies jopa oli siellä kerran humalassa mutta asiaan ei puututtu...

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
En. Mä kyl ymmärrän et 15v voi haluta seurustella 30v miehen kanssa, mutta en ymmärrä mitä aikuinen mies lapsessa näkee. Mä oon nyt 31v ja mun mielestä 25 vuotiaatkin (ainakin osa) on ihan poikasia. Lähes yhtä poikasia kuin esikoiseni 11v. En voisi todellakaan kuvitella seurustelevani alle 20v nuorukaisen kanssa. Nehän on ihan eri maailmasta kuin minä, vai olenko kalkkis vain :/

Jotain sairastahan täytyy miehessä ollakkin tuossa tapauksessa. Ja ymmärrän joo, mitä mies näkee nuoressa tytössä. Tai sii en ymmärrä, mutta tiedän kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

ollaaan yhdessä kalkksia, en mäkään ymmärrä :(
musta se on vaan surullista..

15-vuotiaana aloin seurustella 18v pojan kanssa. Eivätkä vanhemmat sanoneet mitään. Tiedän etteivät he olisi pystyneet seurustelua estämään, mutta kyllä sitä hiukan olisi voinut toppuuttaa. Käytännössä vietimme kaikki yöt yhdessä jo ennen kuin olin 16, yleensä minun kotonani. Kun aloin niin nuorena seurustella niin tiiviisti, en esimerkiksi lukion jälkeen pystynyt lähtemään toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, vaikka irtaantuminen olisi tehnyt ihan hyvää.

Vanhemmille on vain niin paljon helpompaa antaa teinille periksi tuossa asiassa kuin kantaa vastuunsa ja edes keskustella vakavasti lapsen kanssa miksi lapsen ei kannata vielä sitoutua toiseen ihmiseen niin tiiviisti niin nuorena, vaan pitäisi kehittyä ensin ihan omana itsenään.

nyt satuin lukeen tän uudelleen sen jälkeen ku vastasin ja en voi kuin todeta teille rakkaat että sieltä tä mun kieroutunut seksiriippuvuus varmaan juontuu :laugh:
menetin neitsyyteni 14vnä, ois voinu odotellakki vielä periaatteessa mut mitä sitä turhia katumaan. suomalaiset naisethan muistaakseni jonku tutkimuksen mukaan pääsivät neitsyydestää keskimäärin 14vnä ja kundit vasta 17vnä. joten onko se tosiaan noin kumma asia niinku tässä ketjussa tuntuu olevan? voisiko joku kaivaa esiin sen ketjun missä juuri kyseltiin minkä ikäsenä meni palstalaisten neitsyys? :flower:

Olin 15, mies 21.
Täytyy myöntää, että ulkoisia paineita oli sen verran, että ehkä ei oltais enää yhdessä, jos näyttämisen tarve sillon ei olis olla niin kova :D Ei sitä voinu antaa periksi ihan minkään pikkuasian takia, kun kaikki tiesi niin varmaksi, ettei meidän suhteesta mitään voi tulla.
Vanhemmat ei tykänny ja vähän uhkailikin, kun olin alle 16 ja mä muutin virallisesti pois kotoa kertomatta vanhemmille, mutta muutamassa vuodessa -viimeistään kun mentiin naimisiin ja saatiin eka lapsi, nekin sopeutui asiaan, muut sopeutui jo aiemmin.
Miehen vanhemmat suhatutui ihan OK alusta asti.

mä olin 15 ja mies 18 ku tavattiin. 1kk päästä mentiin kihloihin, 3kk päästä muutettiin yhteen (tai no silleen yhteen et kummatki muutettiin samalle paikkakunnalle opiskelee ja asuttiin sit mun yhden sukulaisen luona), puolentoista vuoden päästä muutettiin virallisesti yhteen, 5vuoden päästä rakensimme oman talon ja saimme ihanan tytön ja nyt sit tuli 7vuotta täyteen ja toinen lapsukainen syntymässä lähipäivinä. Eli tämän saman ukon kanssa vielä tallataan yhteistä taivalta!!!

Olin 15-16, mies oli 28-29. Olimme vuoden yhdessä. Silloin tuo oli mitä luonnollisin asia, nykyisin en voi käsittää mitä niin suuren ikäeron kanssa voi olla yhteistä. Niin vain jotain oli, ei vieläkään pahaa sanottavaa.

Minä 14v ja mies 24v. Seukattiin noin puoli vuotta, seksiä ei ollut (vaikka tää mies oli kyllä ollut kihloissa ennen mua monta vuotta). Mikä lie eunukki, mutta nyt jälkikäteen ajatellen, hyvä niin. Ihan lapsi olin vielä! Oltiin kyllä joka ilta yhdessä eli ns. rundailtiin autolla ja pari kertaa olin hänen luona yötä. Sit sen jälkeen aloin seukata 20v kans, seksiä oli, mutta minä kokematon "lahna".
Näin jälkikäteen ajateltuna se ois ollut hyvä sängyssä, minä vain estollinen ja LIIAN nuori.

Ja sit kun olin n.26v oli 60v miehen kans ja voi jee mitä seksiä!! Koko yö siinä meni. Parhaimpia kokemuksia! =)

Yhteistyössä