Oleteko katsoneet jo mitä teistä lukee väestörekisterin sivuilla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
vaikuttavat mukavilta ja tasapainoisilta ihmisiltä.
Nättejä, aikaansaavia, ystävällisiä. Miksi mulla ei ole tuollaisia naapureita tai tuttuja?

kalastajan vaimo, kaunis pieni elämä, uusi kuu, mitä niitä olikaan...
 
"mä"
Just joo, no nyt repes... Meillä kahdet yhteiset pankkitunnukset ja en muista kummat on mun ja kummat ukon... kävimpä sit juu vahingossa ukon nimissä olevilla mihin mulla käyttöoikeus ja arvatkaapas mitä???? Sillä on reilu vuoden ikäinen lapsi jonkun kanssa :O Mä oon shokissa....
 
"vieras"
Hmm... rekisterissä on kyllä oikeasti enemmänkin tietoja, kuin mitä tämä sovellus näyttää. Pääsen työni puolesta väestörekisteriin ja vaikka sekin on rajattu ja supistettu verio, on sielläkin enemmän tietoa. Esimerkiksi sisarustiedot voisivat olla monellekin hyvinkin mielenkiintoisia.

Ja kun ihmettelitte mistä se ammatti tulee, niin osoitteenmuutosilmoituksessa kysytään ammattia eli sieltä se tulee. Lisäksi suosittelen laittamaan sähköpostiosoitteen niihin lomakkeisiin, niin meidän viranomaisten olisi paljon helpompi tavoittaa teitä tarvittaessa.
 
[QUOTE="mä";23979564]Just joo, no nyt repes... Meillä kahdet yhteiset pankkitunnukset ja en muista kummat on mun ja kummat ukon... kävimpä sit juu vahingossa ukon nimissä olevilla mihin mulla käyttöoikeus ja arvatkaapas mitä???? Sillä on reilu vuoden ikäinen lapsi jonkun kanssa :O Mä oon shokissa....[/QUOTE]

oho! aikas ylläri
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23979484:
Äitini on valehdellut oikean etunimensä :D
Ei kovin iso juttu, mutta pääsenpähän piikittelemään juhannuksena ;)
No ois toi mun mielestä aika iso juttu jos ÄITI on valehdellut tollasen jutun :O

Ja ihme provoilijoita tänne tulee, 'apua miehel onkin lapsi'... hohhoijaa
 
"vieras"
Mäkin pääsin ammattini puolesta väestörekisteriin. Sieltä näkyy työntekijöille paljon enemmän faktaa kansalaisista. Esim. monta neliötä kussakin asunnossa on ollu, missä on asunu
 
"muumimamma"
Eiköhän ne sen ammatin laita siitä muuttoilmoituksesta. Ainakin paperiversiosta löytyy kohta johon voi laittaa ammatin jo haluaa. Mulla ainakin tiedot täsmäsivät ja 11 muuttoa elämäni aikana suoritettu.
 
huokaus...
kurkkasin. sain tietää et mun biologinen äiti on kuollu vuos sitte(isän kuoleman tiesinkin jo), sain tietää myös niiden syntymäajat. Eka osotteeni ollessani pikkuvauva.

Täs on taas mietittävää.
 

Yhteistyössä