olenkohan nyt sit raskaana? Ei oireita, ei menkkoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Todella kumma juttu. Voin siis hyvinkin olla, kun ei miehen kanssa ehkäisyä olla käytetty.
Raskaustesti odottaa tuossa käyttöä, vähän vain jännittää :D

Ongelma on se, ettei oikeasti ole ollut MITÄÄN oireita. Rintojen aristus on kai aika tavallinen, sitä minulla ei ole ollut. Eikä minkäänsortin pahoinvointia.

Ainoat omituisuudet on turvotus (voi johtua muustakin), ja vihertävä pissa(!!!). Ainiin, ja menkkojen poisjäänti, tosin on se välillä ennenkin jäänyt pois neljäksikin kuukaudeksi (sinkkuaikana jolloin en sekstaillut) ja yhtäkkiä taas jatkunut kellontarkasti 28vrk rytmissä...

Ei kai tässä auta muu kuin tehdä testi. Näyttääkö testi positiivista jos on kohdunulkoinen raskaus? Mitä oireita siitä yleensä tulee, kipuja varmaan ainakin?

Huhhuh, aika positiiviselta näytti testikin. Tarkistusviiva tuli heti räikeänä, ja se itse raskausviiva himmeänä joka kyllä voimistui pikkuhiljaa (5min) melkein yhtä vahvaksi.

Apua, nyt pitää alkaa soittelemaan kaikenmaailman neuvoloihin ja terveyskeskuksiin. Minneköhän sitä ensin kannattais? Jotkut verikokeet varmaan pitäis ottaa ihan ensimmäisenä?

Kiva kun minulla on sairaus (hyperprolaktinemia) jonka takia minulle on ihan teinitytöstä asti toitotettu ettei se raskaus tule helposti jos ollenkaan, ja sit tärppäsikin heti tokasta kierrosta, mitä ihmettä :D

Tosin voihan tuo olla huijausta vielä, kun noita keinotekoisia hormoneja napsin, ne voivat varmaan hyvinkin sotkea tuon tuloksen.

Huhhuh, aika positiiviselta näytti testikin. Tarkistusviiva tuli heti räikeänä, ja se itse raskausviiva himmeänä joka kyllä voimistui pikkuhiljaa (5min) melkein yhtä vahvaksi.

Apua, nyt pitää alkaa soittelemaan kaikenmaailman neuvoloihin ja terveyskeskuksiin. Minneköhän sitä ensin kannattais? Jotkut verikokeet varmaan pitäis ottaa ihan ensimmäisenä?

Kiva kun minulla on sairaus (hyperprolaktinemia) jonka takia minulle on ihan teinitytöstä asti toitotettu ettei se raskaus tule helposti jos ollenkaan, ja sit tärppäsikin heti tokasta kierrosta, mitä ihmettä :D

Tosin voihan tuo olla huijausta vielä, kun noita keinotekoisia hormoneja napsin, ne voivat varmaan hyvinkin sotkea tuon tuloksen.

Soita sinne neuvolaan ja ne ohjaa eteenpäin sinne mitä tuo sairaus vaatii.

Voih, nyt on niin kovin ristiriitaiset fiilikset. Haluan lapsen, montakin. Ihan oikeasti. Mutta jotenkin en osannut olettaa että tärppäis ihan näin nopeasti kortsujen poisjättämisestä.

Tämä tulee niiiiin shokkina miehelle :D Ja, no ihan kaikille. Onneksi sentäs sain pari kk sitten vakkarinpaperit töihin, niin se ei ainakaan olis enää mikään ongelma.

Muttamutta, pitää nyt ihan coolina odottaa että neuvolaan vois soittaa. Terveyskeskuksesta sanoivat etteivät sitä kautta mitään verikokeita tee, vaan pelkästään neuvolan kautta. Eli sinne siis :D

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja nyt tuli huono olokin :laugh:

Ja nyt vain tuntuu hölmöltä etten tehny sitä testiä jo kuukausi sitten, kun oli jo jokin epälys takaraivossa vaikka menkat tulivatkin. Kiva jos neuvolassa selviääkin et sikiö onkin jo vaikka kuinka vanha ilman että itse oon sitä tajunnu ollenkaan.

Itseasiassa alavatsa on vähän hellä kun sitä painelee, tissit sit taas ei oo yhtää arat ellei ala ihan tosissaa puristelemaan :laugh:

Höpisen täällä yksikseni vain, kun tuo soittoaika alkaa vasta klo 12 :D

Ehe ehe, neuvola-aika 5viikon päästä. Vaatimalla sain sentäs labraan vietäväksi pissanäytteen.

Ei vaikuttanut huolestuvan (tajuavan?) siitä että minulla on tuo sairaus eikä totaalisesta oireettomuudesta.

Byää, mie haluan henkistä tukea joltain neuvolatädiltä, mennä sinne puhumaan ja saada miljoona eri esitettä.

Ei näin!!!

Yhteistyössä