Raskaana,ei oireita..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mira23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mira23

Vieras
Tein pari päivää sitten positiivisen raskaustestin. Viikkoja olisi nyt 6+1. Parin viikon päästä olisi neuvola. Ihmetyttää kun ei tunnu olevan mitään oireita, muuta kuin menkat ei ole tulleet.Vähän on alavatsa ollut kipeänä, mutta ei paljon muuta. Pitäisi kai olla onnellinen ettei ole väsymystä ja pahoinvointia. Tai kyllähän nekin ehtii tässä vielä tulla. Melkein epäilyttää että olenko edes raskaana..Onko muita keillä ei raskaus oireile?

Noin minäkin luulin vielä toissa viikolla =) että ompas helppoa, kun ei ole mitään oireita... viime viikolla sitten alkoi ja yhä pahenee. Viikkoja nyt 8.

että älä hätäile, kyllä ne oireet ehtii myöhemminkin =)

Mulla oli alkuraskauden oireena vain arat rinnat ja ehkä vähän tiheemmät vessakäynnit... pahoinvointia ei tullut missään vaiheessa. Ei sitä pahoinvointia (joka mun mielestä on selkein raskauden merkki) tosiaan kaikille tule. Itsellä ainoat oireet olleet raskauden puolivälissä alkaneet kivuttomat supistukset, joiden takia jouduin lopettamaan urheilun (normaalia hyötyliikuntaa lukuunottamatta).

Myöhemmin varmaan huomaat kyllä jotain muutoksia - aika näyttää :). Iloista odotusaikaa!

Mulla oli alkuraskaudessa ainoa oire rintojen arkuus (siitä aavistelinkin, että testi voisi olla +), pientä väsymystä oli työpäivän päätteeksi rv 9-12 mutta sekin helpotti sitten.. Nyt menossa rv 36+2 eikä paria näppyä ja tihentyneitä vessakäyntejä lukuunottamatta ole mitään ihmeempiä oireita.. Tässä vaiheessa voisi olla turvotusta, peräpukamia, yms.yms. mutta kyllä sitä voi päästä helpommallakin.. Tosin, mieluummin ottaisin 'helpon' synnytyksen kuin raskauden, mutta eteenpäin tässä mennään jokainen tyylillään - jokainen raskaus on ainutlaatuinen.

Mullakaan ei ekan 3 kuukauden aikana ollut mitään muita oireita kuin väsymys. palelu, jano ja arat rinnat. Nyt sitten puolessa välissä on ilmaantunut turvonneet jalat ja alapään luitten kipeytyminen.

Ei oksettavaa oloa, ei ruokahimoja, ei kärttyisyyttä, tuskin aina aamulla herätessäni muistan raskaana olevanikaan. Liian helppoa minusta ! Nyt sitten on jo pikkuinen alkanut tuolla masussa vihdoinkin ilmoittelemaan elonmerkkejä itsestään kun menossa viikko 23. Tätä ennen tuskin mitään tuntemuksia tai tottakai maha on jo aikamoinen...

Kyllä meitäkin on jotka helpolla päästään näköjään.

normaalia on, usko vain testiin. Mulla oli eka raskaus oireeton oikestaan melkein loppumetreille saakka ja se oli kivaa se. Nyt toinen alkanut yhtä hyvällä mallilla, ennen testaamista väsytti vietävästi mutta nyt ei oikestaan olostaan tietäis olevansa raskaana. Nautitaan tästä! ja tosiaan, ne alkuraskauden oireet yleensä tuleekin vasta joskus viikoilla 7-12 (kuulemma :).

täällä myös eräs oireeton.. ensikoista odottaessani ei minulla ollut viikolle 30 asti mitään muutakuin rintojen arastusta jossakin alkuvaiheilla. loppuvaiheessa oli sitten vähän liitoskipuja. Mutta siinä kaikki siis esikoisen osalta. Nyt toinen aluillaan ja samallalailla mennään, ainakin alku!
On se jotenkin niin omituista kun yleinen luulo ainakin minulla oli että raskausaikana saapi kärsiä vaikka mistä, mutta en edes tiedä vielä mikä supistus on! (sektio)

Mä oon tosi alussa vielä, viikolla 5 erään laskurin mukaan enkä uskalla vielä oikein hehkuttaa. Mulla on jo viikon ollut etovaa oloa, jonka arvelin aluksi johtuvan metsäpalosavuista, mutta positiivisten testien jälkeen tajusin sen olevan jotain muuta.

Muuta oiretta ei mullakaan ollut, en ois mistään voinut arvella, että raskaana ollaan, etenkin kun ennen menkkojen ajankohtaa tiputteli viikon, kuten mulla aina ennen menkkoja kaiketi endometrioosin takia.

Milloinkohan sitä pitäs varailla aikaa neuvolaan ja lääkäriin sitten?

Kesken meni tämä raskaus:( Luultavasti oireettomuuteni johtuihin tuulimuna raskaudesta. Sitä vähän pelkäsinkin ja niinhän siinä sitten kävi. Jos seuraava kerta joskus tulee niin olen kyllä onnellinen oireista..

Yhteistyössä