Olenko pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marikki08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marikki08

Vieras
Pahoittelen ehkä jonkinlaista naiiviuttani, mutta kipeästi tarvitsisin vastauksia probleemaani.
Olin vähän aika sitten ulkomailla työmatkalla, jossa tapasin mielenkiintoisen miehen. Vietin hänen kanssaan aikaa ja loppujen lopuksi suutelin häntä. Olemme molemmat naimisissa, joten tominta loppui siihen. Nyt kuitenkin kärsin huonosta omasta tunnosta ja mietin pitäisikö minun kertoa aviomiehelleni.

kannattaa kertoa, koska sillä saa miehen huutamaan, naisen saa huutamaan seksissä pyyhkimällä vehkeensä vehkeensä verhoihin.

Toinenkin hyvä syy kertoa on se, että sillä saa ongelman siirrettyä toiselle.

Tuo on hyvä alku, ens kerralla jo petät kunnolla kaikilla mausteilla.
Sitä joko on tai ei vieraan kanssa.
Jos päätät parantaa tapasi, otat opiksi etkä kerro muussa tapauksessa kerrot ja helvetti pääsee irti.

Voisit kertoakin, se voisi luoda lisää luottamusta suhteeseenne...kun toinen huomaa että jo tuon asteinen "pettäminen" vaivaa mieltäsi siinä määrin että on pakko purkaa tunteitaan kertomalla.

Ehkä olet pettänyt, mutta älä kerro. Sinun rangaistuksesi on elää asian kanssa. Jos todella kadut, satutat vaan turhaan kumppaniasi kertomalla.

Tai ehkä teillä on erikoislaatuinen suhde, joka vaan paranee tunnustuksilla, kuten Leena ehdotti.

Alkuperäinen kirjoittaja Marikki08:
Pahoittelen ehkä jonkinlaista naiiviuttani, mutta kipeästi tarvitsisin vastauksia probleemaani.
Olin vähän aika sitten ulkomailla työmatkalla, jossa tapasin mielenkiintoisen miehen. Vietin hänen kanssaan aikaa ja loppujen lopuksi suutelin häntä. Olemme molemmat naimisissa, joten tominta loppui siihen. Nyt kuitenkin kärsin huonosta omasta tunnosta ja mietin pitäisikö minun kertoa aviomiehelleni. [/quote

Mitäs jos nyt vaan kärsisit omissa nahoissasi ja ottaisit opiksesi..
Itselläni tuo menee niin että saatan ulkomaanreissuilla hieman hurvitella(pysyn kyllä rajoissa)
ihmeesti piristää!

Alkuperäinen kirjoittaja qazwsxedc:
Kauhean tiukkapipoista sakkia täällä! Onko joku yksittäinen suudelma muka niin paha asia? Sehän menee melkein flirtin piikkiin. Sänkyynmeno on sit eri asia...

Juu! Ja sänkyynmenossakin on eri asteita. Suihinotto, mekolle ruikkiminen tai yhteisen sikarin pössyttely vuoroin toisen pimperossa ja vuoroin toisen suussa ei ole pettämistä (asiasta on valtionoikeuden ennakkopäätös USA:sta).

Sitten asiaan vielä tapahtuuko a) penetraatio, b) fellaatio c) yksipuolinen tai molemminpuolinen hekumahuippu l. orkasmi.

Matti Nykäsen kootuissa selityksissä Merville Nykänen perustelee pettämättömyyttään nimenomaan kohdan c perusteella.

Kerro miehellesi, että tapasit mielenkiintoisen ihmisen jonka kanssa oli mukava jutella. Ei tarvitse välttämättä kertoa suutelusta. Jos haudot asiaa mielessäsi, niin luot siitä fantasiaa ja jonkun ajan päästä huomaat lähettäväsi tuolle miehelle tekstareita tms.

Eli tee asiasta arkinen, niinkuin se onkin. Me kohtaamme toisia ihmisiä elämämme aikana, osa heistä mielenkiintoisempia kuin toiset. Mitä pahaa siinä on? Nyt teet tällaisesta kahden ihmisen kohtaamisesta mielessäsi jotain muuta pohtimalla pettämistä. Sillä pettäminenhän on liittyy usein ihastumiseen, joten et kai vain ole sitten ihastunut?

No minä kyllä lasken pettämiseksi jo suutelemisenkin. Suutelu on ainakin mulle rakkauden ja hellyyden osoitus sitä toista ihmistä kohtaan, enkä sitä kyllä harrasta muuta kuin oman kullan kanssa...

Jos tietäisin että mieheni on suudellut toisen kanssa, en koskaan antaisi anteeksi, ja tuskin voisin jatkaa, sillä luottamus miehiin on muutenkin niin huteralla pohjalla.

Jos toista menee suutelemaan, se on vain sen merkki, ettei se oma kumppani enää riitä. Ja se on väärin.

Ja piste.

Alkuperäinen kirjoittaja typeryyden multihuipentuma*:
Jos toista menee suutelemaan, se on vain sen merkki, ettei se oma kumppani enää riitä. Ja se on väärin.

Ja piste.

Niin, ehkä sinulle... Eiköhän jokainen pari vedä ne rajat ihan itse. Typerää täällä julistaa jotain yleispäteviä totuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja voi kauheeta:

Ja piste.

Niin, ehkä sinulle... Eiköhän jokainen pari vedä ne rajat ihan itse. Typerää täällä julistaa jotain yleispäteviä totuuksia.

EIKÖHÄN KYSE OLLUT NYT SUUTELEMISESTA!! ELI SUULLE.

toivottavasti kukaan ei seurustele sun kaltaises kanssa. ja minähän sanoinkin OMAN mielipiteeni.
Eli lue vähän tarkemmin..

[viestiä moderoitu]

Alkuperäinen kirjoittaja juokse vuorille..:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kauheeta:

Ja piste.

EIKÖHÄN KYSE OLLUT NYT SUUTELEMISESTA!! ELI SUULLE.

toivottavasti kukaan ei seurustele sun kaltaises kanssa. ja minähän sanoinkin OMAN mielipiteeni.
Eli lue vähän tarkemmin..

[viestiä moderoitu]

Suutelemista se on poskelle suuteleminenkin.

Haluaisin kovasti tietää, mikä tekee minusta niin pahan ihmisen, että toivot ettei kukaan seurustele kaltaiseni kanssa? Siis onko poskelle suuteleminen sittenkin niin paha asia? Vai se, että uskalsin kritisoida sinun kirjoitustasi parilla lauseella? Taidat olla melkoisen epävarma ja ahdasmielinen ihminen, kun riehaanut heti tuolla tavalla, kun joku esittää eriävän mielipiteen...

Te tiukkapipot ette varmaan ole kovinkaan viehättäviä, jos ette ole koskaan saaneet yllätyssuudelmia miehiltä (suulle, poskelle, kaulalle, miten vaan - se paikkako sen ratkaisee, onko pettämistä vai ei??) esim. bileissä tai baarissa. Siis sellaisia suudelmia, joissa ette itse ole aloitteellisia, ja joita ette ole osaneet ennakoida ja torjua. -Ai niin, mutta ettehän te hyveelliset ihmiset koskaan juhli, ette ainakaan ilman sitä omaa mussukkaa käsipuolessa, jota sitten vahtaatte vainoharhaisen mustasukkaisena koko illan...

Olin perjantai-iltana ravintolassa ystävieni kanssa, aika harvinaista nykyään.
Tilasin baaritiskillä juoman, vieressäni oli minua n.puolet nuorempi mies.
Siitä hänet huomasin kun hän kääntyi puoleeni ja hipaisi huulillaan poskeani.
No, aika yllättävä tilanne, hyvä etten lyönyt........;)

Hän hymyili ihan nätisti eikä sanonut mitään..minä nikottelin ja marssin omalle paikalleni.
Loppujen lopuksi en pitänyt sitä kovinkaan pahana.
Hymyilyttää nyt, kun on etäisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyh hyh:
Alkuperäinen kirjoittaja pallontallaaja:
Siis; kaikki mitä et tekisi jos kumppanisi olisi läsnä on pettämistä!

Kuten tamppoonin pois ottaminen kuukautisten aikaan tai paskalla käyminen.

Kaikki normaalilla järjellä varustetut ihmiset ymmärsivät täysin, mitä pallontallaaja tarkoitti. Ja hän oli kirjoituksessaan aivan oikeassa. Pienikin pettäminen on pettämistä ja pettämisessä ei ole mitään hyväksyttävää. Vai pettäjä puolustaa toista pettäjää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pettämiselle ehdoton ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyh hyh:
Alkuperäinen kirjoittaja pallontallaaja:
Siis; kaikki mitä et tekisi jos kumppanisi olisi läsnä on pettämistä!

Kuten tamppoonin pois ottaminen kuukautisten aikaan tai paskalla käyminen.

Kaikki normaalilla järjellä varustetut ihmiset ymmärsivät täysin, mitä pallontallaaja tarkoitti. Ja hän oli kirjoituksessaan aivan oikeassa. Pienikin pettäminen on pettämistä ja pettämisessä ei ole mitään hyväksyttävää. Vai pettäjä puolustaa toista pettäjää.

Kyllä, jos on lupa saatu naida työkaveria, niin ei se ole pettämistä.

Kysyt, että oletko pettänyt. Asiahan riippuu siitä, että miten normaalisti toimitte. Meidän kaveripiirissä pussaillaan ja halaillaan kaikkea mikä liikkuu esim. tervehtiessämme ja hyvästellessämme ja jos tämä on teillä normaalia käytöstä ja JOS "suudelma" ei ollut suudelma-suudelma, vaan tervehdys/hyvätelypusu, niin mikäpäs siinä sitten.

Jos teille ei ole tapana suukotella ja halailla tuttuja, jos kyseessä oli varsinainen suudelma ja jos et voisi kertoa asiasta miehellesi, niin silloin olet mielestäni jo pikkuisen petoksen tehnyt. Kaikki sellainen, joka ei ole suhteessa tavallista, yhteisesti hyväksyttyä ja jota ei voi kertoa puolisolle, on pettämistä.

Pitäisikö sinun sitten kertoa, että olet pettänyt vai ei? Mielestäni kertominen on vain sitä, että yrität puhdistaa omaatuntoasi ja saada itsesi sijaan miehellesi pahan mielen. Eli mielestäni et kerro, etkä aiheuta turhaa tuskaa miehellesi, vaan kärsi itse omat kärsimyksesi.

Minun mielestä sellaiset teot on pettämistä, joiden kertomista kumppanille joutuu miettimään ja niistä potee minkään asteista syyllisyyttä. Jos tietää, että asian kertominen loukkaa kumppania, on mielestäni silloin petoksen tehnyt.

Minusta oli hyvin sanottu, että kaikki mitä et voisi kumpaanisi nähden tehdä, on pettämistä.

Ja jokainen pari on omanlaisensa ja luo omat rajansa. Meillä suuteleminen olisi jo pettämistä ja saisi aikaan sellaisen kriisin, etten tiedä kuinka suhteelle kävisi, mutta toiselle parille se ei välttämättä olisi mitään.