1
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun pääs on pullea. Sehän se tärkeintä naisena olemisessa onkin, että miellyttää ulkomuodollaan miehiä :headwall:En nyt sanoisi että lihava, mutta pullea.
10 kiloa pois, niin varmasti tuntuisi paremmalta ja etenkin olisit varmasti hotimpi![]()
Mikä on mielestäsi sopiva paino 173 cm pituiselle naiselle?
En nyt sanoisi että lihava, mutta pullea.
10 kiloa pois, niin varmasti tuntuisi paremmalta ja etenkin olisit varmasti hotimpi![]()
Ihan riippuu siitä, oletko löllö vai kiinteä, mitat on OK, reisi ainoa, joka suht paksu, itse olen suht saamnmittainen, mutta 20+ kiloa painavampi, ja reisi ei kuitenkaan ole yhtään paksumpi. Mutta me ollaan niin eri mallisia kaikki, toisilla kilot on reisissä, toisilla mahassa. Paino sinänsä sinulla on aivan OK. Kahdella kaverilani on tismalleen samat mitat, pituus, paino yms. ja toinen näyttää paljon hoikemmalta, niin se vaan menee. 10 kiloa eroa kahdessa muuten samankokoisessa ihmisessä voi piiloitua todella hyvin, joten kuten jo sanottu, ei se paino, vaan onko löysää. Laihduttaminen ei ole sinulle päämäärä, kiinteytyminen sitten voi olla, mutta en näet itse, kun katsot rehellisesti peilikuvaasi.
En ihan tiedä mistä tuon määrän revit.
Mutta omasta mielestäni (171/61 = ) BMI 20,86 on ihan eri asia kuin (158/46 = ) BMI 18,43 joka alkaa olemaan jo alipainon rajoilla. 20,5-21 on mielestäni ihan terve ja sopusuhtainen painoindeksiluku.
Laskepas uudelleen. Aloittaja on 173 senttiä, ei 171 cm. Hänen painoindeksinsä olisi 61 kiloisena 20.38, eli alle jopa tuon sinun asettamasi "terveen ja sopusuhtaisen" haarukan.En ihan tiedä mistä tuon määrän revit.
Mutta omasta mielestäni (171/61 = ) BMI 20,86 on ihan eri asia kuin (158/46 = ) BMI 18,43 joka alkaa olemaan jo alipainon rajoilla. 20,5-21 on mielestäni ihan terve ja sopusuhtainen painoindeksiluku.