V
vieras
Vieras
olen 158cm, ennen painoin 50kg mihin olin ihan tyytyväinen, nyt painan 42 ja mielelläni kolmisen kiloa ainakin ottaisin lisää painoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:46-50kg
Mun mielestä liian vähän. Mä olen vain 152cm ja alle 50kg olin liian hoikka. 50-55kg oli aika sopiva, vaikkakin 57kg oli vielä tosi hyvä paino.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:painonnostaja vai balettitanssija ?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa.a:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:46-50kg
Mun mielestä liian vähän. Mä olen vain 152cm ja alle 50kg olin liian hoikka. 50-55kg oli aika sopiva, vaikkakin 57kg oli vielä tosi hyvä paino.
Makuasia, itselleni 55 on ihan liikaa ellei se paino osaksi ole sitten treenattua lihasta. Jos muuten vain painaisin 55kg, mahtuisi itselleni 10 kg silkkaa läskiä tuohon määrään. Läskiä kun ei ole eikä lihastakaa on minun normaalipaino 45kg ja olen 155cm pitkä. Terveellisellä ruokavaliolla ja joskus herkuttelulla kun pysyn näissä mitoissa ei se paino ainakaan voi olla "liian vähän" .
Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:niin mikä olisi mielestäsi sopiva paino?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:Alkuperäinen kirjoittaja jaa.a:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:46-50kg
Makuasia, itselleni 55 on ihan liikaa ellei se paino osaksi ole sitten treenattua lihasta. Jos muuten vain painaisin 55kg, mahtuisi itselleni 10 kg silkkaa läskiä tuohon määrään. Läskiä kun ei ole eikä lihastakaa on minun normaalipaino 45kg ja olen 155cm pitkä. Terveellisellä ruokavaliolla ja joskus herkuttelulla kun pysyn näissä mitoissa ei se paino ainakaan voi olla "liian vähän" .
Makuasia nimenomaan.. Eikä sitä paitsi kaikilla edes paino nouse vaikka yrittäisi..
Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:niin mikä olisi mielestäsi sopiva paino?
Alkuperäinen kirjoittaja Me4:Olen 158 pitkä. Nyt painoa 60-61kg.Pitäisin itsestäni ehkä hiukan enemmän 67-68 kiloisena.. Mutta ei näinkään ihan huono ole![]()