Olenko mä syönyt liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viinirypäleitä 500 rasia, ruisviipale x 2; päällä margariinia, juustoa, meetwurstia ja tuorekurkkua, ruissämpylä x 2; samat päällyset, viisi irtokarkkia, neljä Marie- keksiä suklaalevitteellä, noin 4 dl rasvatonta maitoa

 
Kyllä kai noiden karkkien ja keksien tilalla vois olla vaikka hedelmiä tai vihanneksia ja tuon meetwurstin jättäisin kyllä pois. ja viinirypäleitäkin on mennyt kerralla aika iso määrä; noissahan on aika paljon sokeria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Liikaa missä mielessä? Lounas on muuten ennen päivällistä.

Pointti kuitenkin siinä että muut on syöneet lämpimän ruoan.

No mites sä perustelet lapsillesi, että heidän pitää syödä ruokaa kun et itsekään syö?

Ei mulla lapsille mitään tartte perustella. Syövät kyllä ihan hyvällä ruokahalulla ruokansa eivätkä ota sitä "pakkona". Tuskinpa kiinnittävät huomiota siihen että en ole lämmintä ruokaa syönyt. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ei mulla lapsille mitään tartte perustella. Syövät kyllä ihan hyvällä ruokahalulla ruokansa eivätkä ota sitä "pakkona". Tuskinpa kiinnittävät huomiota siihen että en ole lämmintä ruokaa syönyt. :D

Ette siis syö koko perhe yhdessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ei mulla lapsille mitään tartte perustella. Syövät kyllä ihan hyvällä ruokahalulla ruokansa eivätkä ota sitä "pakkona". Tuskinpa kiinnittävät huomiota siihen että en ole lämmintä ruokaa syönyt. :D

Ette siis syö koko perhe yhdessä?

Meillä on sen verran pieni ruokapöytä että ei, emme syö kaikki yhtäaikaa pöydän ääressä.

 
syönkö minä liikaa? 500g lihaa/kanaa, 250g spagettia/riisiä/perunaa, salaattia 200g(salaatti, tomaatti, paprika, kurkku), hedelmiä 100g, jogurttia 200g, muroja 100g, appelsiinimehua 500ml, maitoa n.2-3l + ylimääräset: keksejä, karkkia, suklaata, energiajuomaa..

että joo, jos kuluttaa niin mikäs siinä, mutta jos liikku vähemmän kannattaa syödä ehkä hieman terveellisemmin:)
 

Yhteistyössä