Aamupalanne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Pari kolmen desin mukillista maitokaffia, näkkäri x 2, päällä margariinia, tonnikalaa ja tuorekurkkua, lasillinen rasvatonta maitoa ja reilu kourallinen viinirypäleitä.... :p
 
Reilu desi mysliä (auringonkukansiemeniä, rusinoita, maapähkinöitä, kauraleseitä, maissihiutaleita) ja maitoa, pari desiä kahvia. Äsken söin jo välipalaksi avokadon ja kohta vedän kyytipojaksi pari desiä jääkahvia.
 
5 dl mustaa kahvia ja karppaajan herkkumuffinssi vai mikä se olikaan, eli

20 gr pellavansiemeniä
15 gr auringonkukansiemeniä
7 gr seesaminsiemeniä
kananmuna
margariinia 15 gr
valkosipulijauhetta
kuivattua persiljaa
mustapippuria
suolaa ripaus

Tämä siis mikrossa valmistettu. Lisäksi 6dl vettä
 

Yhteistyössä