Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Helmi puuroa isolla voi silmällä + itte puristettua lime/appelsiini mehua. On hyvvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fg:Kaikkien aamupala on ku Hanna Partasen suosituksesta... no itse söin eilisestä jääneet 2 pitsasiivua :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Puolisen litraa kahvia ja Activia-jugurtti. Paskat se jugurtti mitään turvotusta ja ruuansulatusongelmia poista, kahta enemmän pierettää kun sitä syö :kieh: *mainoksen orja* :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tee:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Puolisen litraa kahvia ja Activia-jugurtti. Paskat se jugurtti mitään turvotusta ja ruuansulatusongelmia poista, kahta enemmän pierettää kun sitä syö :kieh: *mainoksen orja* :ashamed:
Niin, aika monet ovat mainoksen orjia ja kuitenkin mättävät suustaan alas vaikka mitä. Ehkä kannattaa oikeasti miettiä, että mitä syö ja mistä ne vatsavaivat voisivat johtua...