Aamupalanne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viili + 1 dl mysliä, näkkäri kinkulla ja levitteellä, kuppi kahvia. Töissä äsken kupillinen kahvia. Pakko alkaa kattoo mitä syö ku taitaa olla sokeritasapaino taas heittäny, oireista päätellen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Kaikkien aamupala on ku Hanna Partasen suosituksesta... no itse söin eilisestä jääneet 2 pitsasiivua :/

:D
Mä sain just 20kg pois ja pitää pitää tuota saavutusta yllä :D
Äkkiä se paino lipuis takaisin ylöspäin ja nyt onkin taas kiristyksen aika.
Tarttis saada vielä joitakin kiloja pois ennen kesää ja siltikin oon kuin sotanorsu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Puolisen litraa kahvia ja Activia-jugurtti. Paskat se jugurtti mitään turvotusta ja ruuansulatusongelmia poista, kahta enemmän pierettää kun sitä syö :kieh: *mainoksen orja* :ashamed:

Niin, aika monet ovat mainoksen orjia ja kuitenkin mättävät suustaan alas vaikka mitä. Ehkä kannattaa oikeasti miettiä, että mitä syö ja mistä ne vatsavaivat voisivat johtua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tee:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Puolisen litraa kahvia ja Activia-jugurtti. Paskat se jugurtti mitään turvotusta ja ruuansulatusongelmia poista, kahta enemmän pierettää kun sitä syö :kieh: *mainoksen orja* :ashamed:

Niin, aika monet ovat mainoksen orjia ja kuitenkin mättävät suustaan alas vaikka mitä. Ehkä kannattaa oikeasti miettiä, että mitä syö ja mistä ne vatsavaivat voisivat johtua...

Ihanaa, pääsit viisastelemaan tietämättä mun syömisistä mitään :saint:
 

Yhteistyössä