V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ap.lle sellainen asia, että onko sinulla pakkomielle pyrkiä olemaan täydellinen kaikin puolin? Yleensä ihminen jolla on huono itsetunto, pyrkii kompensoimaan sitä olemalla täydellinen, jolloin voi arvostella vapaasti muita.
törmäsin tälläiseen asiaan netissä, tietoa ei ole mutta voisi omalla kohdallani pitää paikkaansa. Minulla varmaan on pakkomielle pyrikiä olemaan täydellinen.
Mä luulen että sä menet kuin kuumille kiville sinkkuna. Ottaisin eron sinuna ja ettisin paremman naisen. Mutta sinun on punnittava sitä mitä haluat naiseltasi ja mitä olet valmis sietämään. Onko hyvä ulkonäkö todella tärkeä sinulle? Entä jos saat ahkeran naisen joka ei ole yhtä hyvän näköinen kuin nykyinen naisesi. Oletko silloin pettynyt taas? Jos vertaat häntä samalla tavallaan ex-naiseesi kuin nykyistäkin.
Tietty kannattaa uskoa siihen,että saat sen täydellisen naisen sinulle, jolla ei ole pahoja huonoja puolia, korkeintaan niitä pieniä mitkä ei ärsytä vuosien saatossa. =)
Itselläni samanlainen tilanne. Mies on ihan ok, mutta vuosien kaunaa on vaan kertynyt välille. Ei vaan ole sellainen kuin minä tarvitsisin voidakseni olla täysin onnellinen. Tietty etsin aina niitä hyviä puolia toisesta. Minkä takia sitä jaksaa taas tsempata itse. Mutta jos toinen on sellainen jolle pitää kaikki huomauttaa ja kertoa kuin lapselle ja suurin vastuu perheen asioista lankeaa minulle niin kannattaako tässä olla? Tilannetta hankaloittaa yhteinen talo ja laina ja yhteiset lapset (2kpl), olen vielä sen ikäinenkin jo (35v) että löytyykö niitä hyviä miehiä enää vapaana? Itse haaveilen vielä lapsistakin mutta en tiedä onko tähän järkevää niitä hankkia lisää.
Harmittaa, koska oma vikahan tämä suhde on. Jokainen on oman onnensa seppä. Ei pitäisi kuunnella toisia. Itse olen kuunnellut muita kuin itseäni.
No kyllä sitä varmaan kuka tahansa sanoo pahempien riitojen päätteeks joskus että olisko parempi erota ja laittaa kämppä myyntiin varsinkin jos toinen sanoo ensin riittävän pahasti sulle..
Sentään kosin naista ja hommasin meille auton jolla nainen uskaltaisi ajaa koska halusin näyttää kuin paljon uskon suhteeseemme ja siihen että asiat paranee kyllä eli en pelkästään ole uhkaillut ja antanut naisen olla uskossa että kohta jätän...
Alkuperäinen kirjoittaja nähty on;28468439:Kosiminen ei ole palkkio tai arvostuksenosoitus, vaan luontainen elämänvaihe silloin, kun eletään sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa kannattaa olla. Ja jos nainen pelkää ajamista, tuliterä auto pelottaa entistä enemmän, koska se on nolo kolhia. Osta ennemmin joku tonnin kottero harjoitusvälineeksi.
Jokainen repivästi riitelevä ihminen on sitä mieltä, että kaikki sanovat yhtä pahasti samassa tilanteessa. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa, ja vaikka pitäisikin, ei perustele sitä, että tilanne sopii päästää niin pahaksi. Halu ymmärtää toisiaan pitää löytyä vähemmälläkin sotimisella. Ihan uteliaisuudesta: mitä nainen sanoo pahasti?
Onnistutko myöntämään, että sinulla on kieroutuneita tarpeita nostaa omaa arvoasi toisen kustannuksella? En sano tätä nostaakseni omaa arvoani sinun kustannuksella kuitenkaan, ainakaan pelkästään. Tiedän nimittäin, että minultakin niitä motiiveja löytyy, ja niiden perussyynä on syvä loukkaantuneisuus ja hylkäämisen pelko. Tarkoitus on oppia hillitsemään sitä tarvetta sen sijaan, että ruokkisi sitä julistamalla alvariinsa omia uhrauksiaan. Teet sitä koko ajan, kuten nyt tässäkin vastauksessasi.