elikkä se parantaa suhteen, jos nainen vaan sokeasti luottaa mieheen.ei se suhde sillä pelastu. päinvastoin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
elikkä se parantaa suhteen, jos nainen vaan sokeasti luottaa mieheen.ei se suhde sillä pelastu. päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25168486:elikkä se parantaa suhteen, jos nainen vaan sokeasti luottaa mieheen.
no olkoon sitten puuttellinen itse tunto, mutta tekstiviestit lukemalla mä sain ukon pettämisen selville ja enää ei voinut väittää vastaan kun naamasta naamaan näytin tekstarin. mitä ei ollu ennättänyt poistaaJossain menee raja terveen epäilyksen ja vainoharhaisuuden välillä. Siinä vaiheessa, kun lähdetään penkomaan toisen tavaroita, taskuja, meilejä ja kännykän lokitietoja se raja on ylitetty. Ja kun se tietty raja on ylitetty, niin parisuhteen tervehdyttäminen ja luottamuksen saavuttaminen on vieläkin vaikeampaa...
Ja jossain menee myös se itsekunnioituksenkin raja. Oma henk.kohtainen näkemykseni on, että puolison kaikenlainen kyttääminen on oman puuttuvan/puutteellisen itsetunnon merkki...
kun se luottamus kerran lähtee pettämisen takia, niin sitä ei saa koskaan takaisinKai se on kohtuutonta jos miehestä siltä tuntuu, minusta se ei sitä olisi. Ajattelen kuitenkin niin että suhteessa joko on luottamusta tai sitten ei. Jos epäilisin miestä pettämisestä, en oikein usko että luottamusta mieheen palauttaisi se että hän muutaman sähköpostiviestin näyttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25168553:kun se luottamus kerran lähtee pettämisen takia, niin sitä ei saa koskaan takaisin
Olen eri mieltä siitä, että luottamusta ei koskaan voisi saada takaisin. Totta kai sen voi saada, mutta se vaatii työtä ja aitoa halua molemmilta.
Se, että aletaan kytätä toinen toistensa viestejä kännykästä ja sähköpostista ei lisää luottamusta. Kyttääminenhän nimenomaan on epäluottamusta, jonka pohjalle on ihan järjetöntä yrittää rakentaa luottamusta. Aikuisten pitäisi rakentaa suhteensa ihan toiselle pohjalle eikä olla kuin alakoululapset.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25168553:kun se luottamus kerran lähtee pettämisen takia, niin sitä ei saa koskaan takaisin
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25168517:minusta tuntuu, että nämä jotka täällä paasaa siitä, että se on kohtuutonta, eivät itse ole kokeneet moista hommaa. silloin on helppo sanoa ja paasata
Jotenkin hämmentää se, miten tällaisiin naisiin pitäisi suhtautua. Vaihtoehtoja ovat inho ja huvittuneisuus. Rivien välistä voi aistia vaatimattoman älyn mutta hillittömät määrät tukahdutettua raivoa ja ilmeisen huonoja kokemuksia. Nämä ovat juuri niitä "hirtä pettäjäukko palleista"-tyyppejä.Parisuhteessa ei pitäisi olla mitään salattavaa ja meilit, tekstarit pitäisi pystyä näyttämään toisen niin pyytäessä. Aivan typerää vauhkoa laista "MINULLA ON OIKEUS YKSITYISYYTEEN!!!!" Vitut ole. Jos petät naistasi ni ei tasan ole. Mikäli haluat jatkaa suhdetta niin näyttää meilit. Kirjesalaisuuden meuhkaaminen jo 95% varmuudella kertoo että asiat ei ole hyvin.
Parisuhteessa ei pitäisi olla mitään salattavaa ja meilit, tekstarit pitäisi pystyä näyttämään toisen niin pyytäessä. Aivan typerää vauhkoa laista "MINULLA ON OIKEUS YKSITYISYYTEEN!!!!" Vitut ole. Jos petät naistasi ni ei tasan ole. Mikäli haluat jatkaa suhdetta niin näyttää meilit. Kirjesalaisuuden meuhkaaminen jo 95% varmuudella kertoo että asiat ei ole hyvin.