[QUOTE="aapee";28851191]Liikunnassa kelpaa, koska ikävä kyllä ne pallopelit ovat niin tärkeässä osassa siellä koulun liikunnassa. Tämä numero voi vielä laskeakin vuosien varrella.
Monissa muissakin aineissa kelpaa, esim. lukeminen ei ole niin sujuvaa minun korvaani, että odottaisin a:ta. Itse asiassa odotin syksyllä c:tä, tuli b, keväällä b:tä, tuli b.
Musiikissa lapseni on varmasti yksi musikaalisimmista sillä luokalla. Perustan väitteen soitonopettajien puheisiin ja siihen, että koulun orkesterin johtaja (eri ope) valitsi keväällä ekaluokkalaisen lapseni esittämään soolonumeron kevätjuhlassa. Siinä se b korpeaa kyllä mua.
Käytöksessä ehkä ok, mutta jotakin se lapsi on tehnyt, kun ne käytösnumerot laskettiin todistukseen.[/QUOTE]
Eikös täällä jo rautalangasta joku vääntänyt, että musiikin arvosanaan vaikutta muukin kuin pelkkä musikaalisuus? Aktiivisuus ja muu käytös yms. vaikuttavat myös, hän on siinä puolessa ehkä vähän vähemmän skarpannut ja tässä on tulos.
Tulee kyllä ihan epätoivoinen olo kun tätäkin ketjua lukee. Onneksi en ole opettaja, lapsethan ovat mahtavia, mutta entäs ne jotkut vanhemmat?
Opettajaparka, jos joutuu tätä soppaa vielä selvittämään, se tietää hänelle pitkiä päiviä - mikään selitys ei kelpaa, ja aina aletaan vääntää uudestaan samaa...