V
vieras
Vieras
Meillä 3 lasta. kesän alussa otimme koiran,silloin hän oli 8kk. vanha. Otimme sen siksi ettäse lievittäisi vauvakuumettani ja siksi että meillä ollut aiemminkin koira ja ajattelimme että sellainen olisi kiva kun lapsetkin jo pikkasen isompia.
Noh, nyt minusta tuntuu että teimme ihan väärän teon kun otimme koiran. Perheellä ei vain millään tunnu olevan aikaa koiralle. Siis niin paljon kuin se ansaitsisi. Meillä miehen kanssa vuorotyöt jne... Nyt toiseksi vauvakuume ei tietysti hävinnyt... Ja annoimme luvan lapsen tulla jos on tullakseen..... Eli jos 4 lapsen saisimme, koira jäisi väistämättä vieläkin vähemmälle huomiolle.
Ja kun meidän koira on itse ihanuus! Kiltti kun mikä ja tottelevainen yms.
Aika vain ei riitä! Huoh, mua niin ottaa päähän itsekin että tuli tehtyä virhe....
Lähinnä sitä mietin että onko järkeä luopua koirasta jos ei sille aikaa??
Minun mielestä kyllä...
Noh, nyt minusta tuntuu että teimme ihan väärän teon kun otimme koiran. Perheellä ei vain millään tunnu olevan aikaa koiralle. Siis niin paljon kuin se ansaitsisi. Meillä miehen kanssa vuorotyöt jne... Nyt toiseksi vauvakuume ei tietysti hävinnyt... Ja annoimme luvan lapsen tulla jos on tullakseen..... Eli jos 4 lapsen saisimme, koira jäisi väistämättä vieläkin vähemmälle huomiolle.
Ja kun meidän koira on itse ihanuus! Kiltti kun mikä ja tottelevainen yms.
Aika vain ei riitä! Huoh, mua niin ottaa päähän itsekin että tuli tehtyä virhe....
Lähinnä sitä mietin että onko järkeä luopua koirasta jos ei sille aikaa??
Minun mielestä kyllä...