Koirasta luopuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="just";23877918]Pakko sanoa että musta on kamalan kuulosta että järjestät elämän koiran tai muun eläimen mukaan. Kyllä sen eläimen pitää sopia sun elämään eikä toiste päin.[/QUOTE]

No voivoi kuinka ikävää että sinusta kuulostaa kamalalta kun eläimen ottaa, pitää tarjota lajille sopiva elämä. Eläimen ei todellakaan pidä, eikä se edes pysty, sopeutumaan kaikenlaisten idioottien mielivallan alle.

No jopas on karkeakielistä kansaa liikkeellä.
Mistäpä ap:n mies olisi voinut ennalta arvailla, että lähiaikoina löytyy vaimo ja lapsiakin luvassa, kun hän oli koiraa hankkimassa.
Mitä koulutukseen tulee.. Noh, sehän ei ole ap:n ongelma ollut, joten turha häntä täällä on sättiä.
Oikein tässä on etsiä eläimelle omistajaa, jolla on aikaa koiralle. Ei auta tässä tilanteessa yhtään, että mietitään mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Tilanne kun on mikä on, pitää vain miettiä ratkaisua.

Kyllä auttaa miettiä jälkikäteen mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Se auttaa sitä mahdollista seuraavaa eläimenhankkijaa joka tätä lukee.

On se ihme ettei eläinten pitoa näköjään täydy miettiä etukäteen, eikä edes jälkikäteen. Pai pai vain ihmisille, tehkööt eläimillä ja eläimille mitä lystäävät, missään vaiheessa ei saisi arvostelevaa moitetta ilmaista, sehän melkein loukkaa ihmisoikeuksia.

[QUOTE="just";23877918]Pakko sanoa että musta on kamalan kuulosta että järjestät elämän koiran tai muun eläimen mukaan. Kyllä sen eläimen pitää sopia sun elämään eikä toiste päin.[/QUOTE]

Mitäs siinä on kamalan kuuloista? Eikö se ole normaalin ajattelevan ja vastuullisen ihmisen merkki että ottaa huomioon perheenjäsenet elämässä. Sellainen koira meillä ainakin on. Jos vaikka ei saada koiralle luotettavaa hoitajaa, ei mennä menoihin ja kesälomareissut suunnitellaan niin että koira voi olla mukana. Jnejnejne.

[QUOTE="a.p";23878316]On leikkautettu ja tutkittu ettei ole mitään vikaa...[/QUOTE]

Siis aivan sairasta! Koira leikkautettu! Ja aivan turhaan. Järkyttävää porukkaa.
Tosiaan ihmetyttää miten niiden lasten kasvatuksesta oikein selviävät....

Kyllä minä mietin elämääni 10-vuotta eteenpäin kun koiran otan. En voisi ikimaailmassa luopua koiristani, se on minun lapsia! Reccu resquen sivuilla tarina koirasta nimeltä ira (muistaakseni), käy lukemassa, koirillä myös tunteet ja rakastaa älyttömästi juuri teitä, sillä ei ole ketään muuta kuin Te ! Miettikää vielä, pyydän.

[QUOTE="vieras";23878545]Kyllä minä mietin elämääni 10-vuotta eteenpäin kun koiran otan. En voisi ikimaailmassa luopua koiristani, se on minun lapsia! Reccu resquen sivuilla tarina koirasta nimeltä ira (muistaakseni), käy lukemassa, koirillä myös tunteet ja rakastaa älyttömästi juuri teitä, sillä ei ole ketään muuta kuin Te ! Miettikää vielä, pyydän.[/QUOTE]

Sama kirjoittaja, anteeksi ei ollutkaan tuolla.
Tässä linkki Iran tarinaan PELASTETAAN KOIRAT

Katsoppas: www.tuiskunrakkaatlemmikit.com Hän ottaa eläimiä luokseen, kouluttaa jos tarvetta on ja etsii sen jälkeen uuden kodin. mitä olen seurannut niin sieltä on todella moni eläin löytänyt uuden kodin ja tosiaan koirista on ollut moni ongelmakoiria jotka oltaisiin piikille viety kun kaikki muut keinot on kokokeiltu mutta tuisku on niistä saanut kelpo kansalaisia ja koirat saaneet uuden hyvän elämän.

Yhteistyössä