N
neuris
Vieras
Tänään olimme asioilla kaupungilla. Kun tulimme takaisin, niin mies jäi takapihalle (kerrostalo) vauvan kanssa, ja minä tulin edeltä kotiin. Tulin sisään, käväisin keittiössä juomassa lasin vettä, ja menin sitten kylpyhuoneeseen suihkuun. Jätin kylppärin oven vähän raolleen. Ehdin olla ihan pienen hetken suihkussa, kun kuulin selvästi kuinka ovi kävi. Ajattelin että jaaha, mies tuli sittenkin lapsen kanssa jo sisälle. Paitsi että kun tulin pois suihkusta, niin ei täällä ollutkaan ketään. Mies tuli vauvan kanssa vasta 20min myöhemmin kotiin ja ei ollut käynyt täällä välillä ollenkaan. Minua jäi vaivaamaan tuo oven kolahdus ja tuli karmiva tunne että joku oli täällä. Miehen mielestä olen ihan neuroottinen, ja hän on 100% varma että kuulin NAAPURIN oven kolahtavan äänekkäästi.
No, sitten myöhemmin illalla vielä huomasin että vauva tutkii jotain pikkuesinettä. Oli löytänyt jostain meidän lattialta korviksen. Sellaisen tavallisen hopeisen nappikorviksen, joka ei kyllä ole meidän!! Minä sain tietysti sätkyn ja tämä vahvisti entisestään sitä tunnetta että joku on täällä käynyt, mutta mies on edelleen sitä mieltä että olen vinksahtanut. Korvis kun voi olla vaikka kengänpohjassa kulkeutunut, tai edellisen asukkaan (olemme asuneet täällä vasta kuukauden). Järki sanoo että mies on oikeassa, mutta silti... Ahdistaa!
Niin ja asunnosta ei ollut kadonnut mitään, vaikka "tarjolla" olisi ollut esim. järkkärikamera, kannettava tietokone, käteistä rahaa pari sataa euroa.. Sanokaa että olen neuroottinen.
No, sitten myöhemmin illalla vielä huomasin että vauva tutkii jotain pikkuesinettä. Oli löytänyt jostain meidän lattialta korviksen. Sellaisen tavallisen hopeisen nappikorviksen, joka ei kyllä ole meidän!! Minä sain tietysti sätkyn ja tämä vahvisti entisestään sitä tunnetta että joku on täällä käynyt, mutta mies on edelleen sitä mieltä että olen vinksahtanut. Korvis kun voi olla vaikka kengänpohjassa kulkeutunut, tai edellisen asukkaan (olemme asuneet täällä vasta kuukauden). Järki sanoo että mies on oikeassa, mutta silti... Ahdistaa!
Niin ja asunnosta ei ollut kadonnut mitään, vaikka "tarjolla" olisi ollut esim. järkkärikamera, kannettava tietokone, käteistä rahaa pari sataa euroa.. Sanokaa että olen neuroottinen.