olenko ainut epämuodostunut?

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
tulipahan mieleeni kysymys,että onko kenelläkään muulla kehossa jotain poikkeavaa? siis esim eriparirinnat (niin kuin minulla on), tai erillaiset varpaat jaloissa?? =)

Heh :LOL: kaikkee pitää tiedustella :ashamed:
 
poken akka
Jos kävelen märillä jaloilla niin jää vain 4 varpaan kuvat lattiaan jalastani.. eli yks varvas on molemmissa jaloissa niin ku toisten yläpuolella. En kehtaa mennä uimahalliin tän takia..
 
WTF
en tiedä epämuodostumista, mutta vattan ja perän kohdalla on kertynyt runsaasti jotain ylimääräistä...

leukaluusta toinen on kapeampi ku toinen... ei huomaa ellie tiedä... oisko toi sit mun epämuodostuma???
 
Mulla nuo tissit kanssa, toinen C ja toinen D. Itteeni haittaa paljon, miestä ei, mut jotenkin en vaan osaa elää asian kanssa.

Etsin aina push up liivejä vaikka olisi tissiä muille jakaa, mutta nuo liivit on ainoat, missä saa topattua toista "isommaksi" tai ainakin silleesti ettei eroa niin hyvin huomaa. Ilman liivejä en voi edes liikkua missään, niin paljon tuo häiritsee :'( Enkä myöskään käy uimahallissa!

Mites te muut eriparitissit ( :D ) kuinka saatte peitettyä tuon? Ja onko siitä "mielelle" jotain haittaa, niinkun mulla.?
 
Tissit (tai siis ne nahkaheltat tossa etumuksessa) eriparia, paksut rillit, pehvaan mahtuisi asumaan kaniperhe (se kun leviää samaa tahtia, kun puput lisääntyy) ja mitteekä vielä... No, leuka ja kaula on melekeen yhtä ja sammaa - vähänkö oon jääkiekkoilijoille kade, kun niillä tuota leukaluuta tuntuu jostain syystä riittävän.
 
Eriparirinnat löytyy täältäkin! Lisäks mulal on niin tajtutoman rumat varpaat. Lähinnä ehkä sen takia, että isovarvas murtu joskus kun olin lapsi ja nyt se on tommonen vino plotti tuosa..

Muuta valitettavaa ei nyt tähän hätään tule mieleen.. :D Mut kiva, että on muitakin luonnonoikkuja. =)
 
Mikä epämuodostuma se epäsymmetria muka on? Ei semmoista ihmistä olekaan ( ainakaan luonnon jäljiltä, leikkausveitsen jälkeen ehkä) jolla olisi kaikki "samaa kaliiperia" molemmilla puolilla. Rinnat on eri kokoa, toinen haluaa piiloutua kainaloon ja toinen tutkii maailmaa (suhtkoht) terhakkana, toinen korva kurkottelee kuullakseen paremmin kuin toinen (siis aavistus hörötystä) ja sitä rataa... Vatsasta löytyy lipooma kun pistin liian kauan samaan kohtaan.. Enkä nyt noita epämuodostumiksi lue. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:04 Ziinah kirjoitti:
Mulla nuo tissit kanssa, toinen C ja toinen D. Itteeni haittaa paljon, miestä ei, mut jotenkin en vaan osaa elää asian kanssa.

Etsin aina push up liivejä vaikka olisi tissiä muille jakaa, mutta nuo liivit on ainoat, missä saa topattua toista "isommaksi" tai ainakin silleesti ettei eroa niin hyvin huomaa. Ilman liivejä en voi edes liikkua missään, niin paljon tuo häiritsee :'( Enkä myöskään käy uimahallissa!

Mites te muut eriparitissit ( :D ) kuinka saatte peitettyä tuon? Ja onko siitä "mielelle" jotain haittaa, niinkun mulla.?
Mä kanssa käytän aina push uppeja. Toinen on mulla siis b-c ja toinen on c-d, vaihtelee vähän liivistä riippuen. Kyllä muakin joskus häiritsi asia suuresti ja vähän hävettiki koko homma ko ite näin asian aina niin selvästi,mut miehelle mun piti oikein kertoa että nää on ihan eriparia kun ei tuo ollu ikinä huomannu mitään. Jotenkin vaan oon kääntäny asiaa aina vitsiks ni en enää mitään sen kummempai tuskia kärsiä tästä. Ja kuitenki ko tiedän, että meitä on monia joilla tämmönen vaiva on. Lähes kaikilla mun kavereillaki on jompi kumpi aavistuksen tai vähän enemmänki erikokoset. Ite peittelen tosiaan noilla push upeilla sillai, et isomman puolelta otan aina sen toppauksen pois ni ovat kivasti saman näköset kaverukset. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:11 huppaloora kirjoitti:
Mikä epämuodostuma se epäsymmetria muka on? Ei semmoista ihmistä olekaan ( ainakaan luonnon jäljiltä, leikkausveitsen jälkeen ehkä) jolla olisi kaikki "samaa kaliiperia" molemmilla puolilla. Rinnat on eri kokoa, toinen haluaa piiloutua kainaloon ja toinen tutkii maailmaa (suhtkoht) terhakkana, toinen korva kurkottelee kuullakseen paremmin kuin toinen (siis aavistus hörötystä) ja sitä rataa... Vatsasta löytyy lipooma kun pistin liian kauan samaan kohtaan.. Enkä nyt noita epämuodostumiksi lue. :whistle:
Tuota ihmettelen kans? Mun epämuodostumani taitaa olla täsmälleen yhtäpitkät jalat. Ainakin lääkärin mukaan on harvinaista.
 

Yhteistyössä