Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:juu, pienemmät aikalailla samanikäisiä... onkos tämä 3v tyttö vai poika? Sama juttu, mielummin kyläilyä oman aikataulun mukaan... Olisi mukava tutustua paremmin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mammakaveri mulle kans:Kajaanista!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.![]()
jyväskylästä minä.
mistä päin jyväskylää?
minä myös jyväskylästä.
hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:Ja joillakin sitten on ystäviä ihan älyttömästi,sellaisen kanssa mua ei niin houkuta tapailla..aika outoa,mutta haluaisin sellaisen ystävän jolla ei olis hirveetä ystävä paljoutta.
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu1:Ei taida ketään olla Tyrnävän suunnalta :|
Alkuperäinen kirjoittaja maalaiskunnasta:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.![]()
jyväskylästä minä.
mistä päin jyväskylää?
minä myös jyväskylästä.
hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?
täällä toinen maalaiskunnasta. mistä päin maalaiskuntaa sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:itseasiassa olemme "maalta", mutta auto käytössä, ei este :O) Ei ole oikein sellaista minkä tänne viitsisi laittaa, ellen äkkiä tee jotn sellaista... Kiva olisi tutustua!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä en osaisi edes perustaa mitään tuttavuutta pelkästään siihen, että minä olen äiti ja joku toinen on myös äiti.. Joten mammakavereita minulla ei ole ollut =)
Tuo on varmasti totta, että toinen äiti ymmärtää äitiyttä, mutta minä vaan olen ollut aina niin erakko, etten ole osannut/halunnut etsiäkään tuttavuuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja näin:Niin, ei sitä tietenkää voi pelkätään siihen perustaa, itsellä vain käyny niin ettei lapseton käsitä mua enää mitenkää. Mun elämä on rytmittyny niin erilailla, tarkat ruoka-ajat, päikkärit, ulkoilut ja perhe elämäni ykkösenä. Et jos toinen äiti vaikka ymmärtäis mua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?
Asustelen ite tässä n. 5 kilometrin päässä Kouvolasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tuo on varmasti totta, että toinen äiti ymmärtää äitiyttä, mutta minä vaan olen ollut aina niin erakko, etten ole osannut/halunnut etsiäkään tuttavuuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja näin:Niin, ei sitä tietenkää voi pelkätään siihen perustaa, itsellä vain käyny niin ettei lapseton käsitä mua enää mitenkää. Mun elämä on rytmittyny niin erilailla, tarkat ruoka-ajat, päikkärit, ulkoilut ja perhe elämäni ykkösenä. Et jos toinen äiti vaikka ymmärtäis mua![]()
Paitsi, täällähän sen niin hyvin huomaa, ettei se tosiaankaan riitä, että ihminen on äiti, ymmärrystähän tuntuu liikenevän vain sille omalle tavalla tehdä asioita