Poika. Onko sulla jotain sähköpostiosoitetta, jonka kehtaat tänne laittaa? Mulla ei ole kuin "virallinen" omalla nimellä enkä muutenkaan ole kirjautunut tänne. Harvoin tulee käytyä, nyt harvinainen hetki, kun vanhempikin nukahti unille ja ruokakin valmiinaAlkuperäinen kirjoittaja ystävä:juu, pienemmät aikalailla samanikäisiä... onkos tämä 3v tyttö vai poika? Sama juttu, mielummin kyläilyä oman aikataulun mukaan... Olisi mukava tutustua paremmin...?
Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
onko sulla minkä ikäisiä muksuja? Me ollaan kans kajaanista äiti 34 ja tyttö 2,5v eikä noita "lapsellisia" kavereita oikein ole!Alkuperäinen kirjoittaja mammakaveri mulle kans:Kajaanista!!
täällä toinen maalaiskunnasta. mistä päin maalaiskuntaa sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?Alkuperäinen kirjoittaja jkl:mistä päin jyväskylää?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
minä myös jyväskylästä.
Mun mielestä tää on tosi outoa..Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:Ja joillakin sitten on ystäviä ihan älyttömästi,sellaisen kanssa mua ei niin houkuta tapailla..aika outoa,mutta haluaisin sellaisen ystävän jolla ei olis hirveetä ystävä paljoutta.
Hei! Ei ihan sieltä mutta mitäköhän tästä ois 40km..? Onkohan liian pitkä matka..Alkuperäinen kirjoittaja hipsu1:Ei taida ketään olla Tyrnävän suunnalta :|
Palokasta. Entäs sä?Alkuperäinen kirjoittaja maalaiskunnasta:täällä toinen maalaiskunnasta. mistä päin maalaiskuntaa sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?Alkuperäinen kirjoittaja jkl:mistä päin jyväskylää?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
minä myös jyväskylästä.
Asustelen ite tässä n. 5 kilometrin päässä KouvolastaAlkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Lähdetäänkö mahdollisesti Lahteen, Orivedelle vai Valkeakoskelle päin? yritin kaivaa vanhan luukku-osoitteeni, mutta en muista salasanoja. Jos saat nopeasti tekaistua niin laitahan tänneAlkuperäinen kirjoittaja ystävä:itseasiassa olemme "maalta", mutta auto käytössä, ei este :O) Ei ole oikein sellaista minkä tänne viitsisi laittaa, ellen äkkiä tee jotn sellaista... Kiva olisi tutustua!
Niin, ei sitä tietenkää voi pelkätään siihen perustaa, itsellä vain käyny niin ettei lapseton käsitä mua enää mitenkää. Mun elämä on rytmittyny niin erilailla, tarkat ruoka-ajat, päikkärit, ulkoilut ja perhe elämäni ykkösenä. Et jos toinen äiti vaikka ymmärtäis muaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä en osaisi edes perustaa mitään tuttavuutta pelkästään siihen, että minä olen äiti ja joku toinen on myös äiti.. Joten mammakavereita minulla ei ole ollut =)
Tuo on varmasti totta, että toinen äiti ymmärtää äitiyttä, mutta minä vaan olen ollut aina niin erakko, etten ole osannut/halunnut etsiäkään tuttavuuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja näin:Niin, ei sitä tietenkää voi pelkätään siihen perustaa, itsellä vain käyny niin ettei lapseton käsitä mua enää mitenkää. Mun elämä on rytmittyny niin erilailla, tarkat ruoka-ajat, päikkärit, ulkoilut ja perhe elämäni ykkösenä. Et jos toinen äiti vaikka ymmärtäis mua
=) Laitapa yv:tä tai jos ite saan aikaseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Asustelen ite tässä n. 5 kilometrin päässä KouvolastaAlkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Mä taas kaipaan kavereita itselleni ja lapsille. Ja totta turiset, täällä näkyy olevan sellaisia paljon, joille omat ratkaisut on ainoat oikeat. Itse voin kyllä sanoa ymmärtäväni erilaisiakin ratkaisuja kuin omani ovat. Ja ratkaisuista saa myös olla eri mieltä kanssani, kunhan ei (missään nimessä) ala tuputtamaan omia ratkaisuitaan oikeina mulle... Siinä vaiheessa palaa tältä pitkäpinnaiselta äidiltä hermoAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Tuo on varmasti totta, että toinen äiti ymmärtää äitiyttä, mutta minä vaan olen ollut aina niin erakko, etten ole osannut/halunnut etsiäkään tuttavuuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja näin:Niin, ei sitä tietenkää voi pelkätään siihen perustaa, itsellä vain käyny niin ettei lapseton käsitä mua enää mitenkää. Mun elämä on rytmittyny niin erilailla, tarkat ruoka-ajat, päikkärit, ulkoilut ja perhe elämäni ykkösenä. Et jos toinen äiti vaikka ymmärtäis mua
Paitsi, täällähän sen niin hyvin huomaa, ettei se tosiaankaan riitä, että ihminen on äiti, ymmärrystähän tuntuu liikenevän vain sille omalle tavalla tehdä asioita