Olenkin se kuuluisa toinen nainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murtunut

Vieras
Olen seurustellut erään miehen kanssa yli vuoden ajan, ja nyt sain sattumalta selville, että mies onkin naimisissa.. Minulle hän on sanonut olevansa eronnut. Mitä ihmettä teen? Olen aivan hajalla. Olen menossa miehen kanssa syömään tänä iltana ja jotenkin kai pitäisi ottaa asia puheeksi ja vaatia selitystä. Olen myös miettinyt, että pitäisikö mies käräyttää ja kertoa vaimolle? Tiedän nimittäin, että miehellä on ollut ainakin pari muuta ennen minua, mutta luulin näitä tyttöystäviksi. Olen aivan sekaisin, sillä minun pitäisi vihata miestä ja heittää tämä pellolle, mutta silti toivon, että hän jättäisi vaimonsa ja valitsisi minut...

Kerro vaan vaimolle ja käräytä mies. Se on varma keino saada mies hylkäämään sinut aivan kokonaan.

Ja toiseksi, jos mies on valehdellut sinulle olevansa eronnut vuoden ajan, niin hänellä ei ole mitään aikomustakaan erota vaimostaan ainakaan sinun vuoksesi. Eikä näytä siltä että sinä muuttuisit ykköseksi, valitan.

Niin ja jos ajattelet, että olen nyt joku kärttyinen vaimo. Niin tiedoski, olen itsekin ollut varatun kanssa joten kokemusta on. Samoin on pari kaveriakin ollut ja ovat tehneet tuon käräytyksen ja sen jälkeen mies on heivannut ja jos nainen ottanut yhteyttä on kerran tehty ainakin poliisin kotirauhan rikkomisilmoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja murtunut:
Olen seurustellut erään miehen kanssa yli vuoden ajan, ja nyt sain sattumalta selville, että mies onkin naimisissa.. Minulle hän on sanonut olevansa eronnut. Mitä ihmettä teen? Olen aivan hajalla. Olen menossa miehen kanssa syömään tänä iltana ja jotenkin kai pitäisi ottaa asia puheeksi ja vaatia selitystä. Olen myös miettinyt, että pitäisikö mies käräyttää ja kertoa vaimolle? Tiedän nimittäin, että miehellä on ollut ainakin pari muuta ennen minua, mutta luulin näitä tyttöystäviksi. Olen aivan sekaisin, sillä minun pitäisi vihata miestä ja heittää tämä pellolle, mutta silti toivon, että hän jättäisi vaimonsa ja valitsisi minut...

Olet siis sopinut aterioinnista petturin kanssa. Aika höynäytettävä ja hyväuskoinen olet ollut jo vuoden. Mies on ilmeisen hyvä valehtelemaan ja salaamaan, kun ei hälytyskellot sinulla yhtään aiemmin kilisseet. Toivottavasti miehellä ei ole enemmälti luurankoja kaapissa tai muutakin salattavaa, kun noin pystyy huijaamaan.

Ehkäpä mies on vain sellainen, että nauttii kaikkein eniten siitä huijaamisesta, kun saa toista vedätettyä, muulla ei suhteessa niin kovin suurta merkitystä sitten olekaan.

Miten sait selville, että mies on naimisissa? Onko tietolähde luotettava ja tieto faktaa?
Jos hän todella on naimisissa, niin jätä hänet ilman mitään selityksiä. Älä vastaa puheluihin, viesteihin, älä avaa hänelle ovea, kohtele kuin ilmaa. Sen hän on ansainnut ja se häntä tulee ottamaan eniten päähän ja loukkaamaan, kun et noteeraa häntä millään muotoa. Jos toinen on paska, niin itse ei kuitenkaan tarvitse olla.

Jos hän kerran on valehdellut sekä vaimolleen, että sinulle...niin vedä johtopäätökset. Hän tuskin on kovin luotettava jatkossakaan. Lupaa hyvää ja kaunista, mutta todellisuus on toista.

Minun mielipiteeni: peru tapaaminen jollain hätävalheella, tekstarilla tms. jokin tarttuva virustauti tms. ja ennen kuin näet hänet vetäydy useammaksi päiväksi tai viikoksi omiin oloihin ja anna tunnemyräkän hiukan tasaantua, että järki alkaa toimimaan. Pakene jonnekin sukulaisiin, mökille tms. ettei mies taatusti löydä sua.

Nyt jos näet häntä, sekavat tunteet vie sua ja järki ei toimi lainkaan, ja mies taas puhuu aivan varmasti mitä sylki suuhun tuo pitääkseen sut, mutta taatusti myös todellisuudessa pitää kauhun tasapainon. Jos olisi vaimostaan halunnut luopua, olisi sen kyllä jo tehnyt.

Tunnen hyvin erään toisiin naisiin taipuvaisen miehen, suoranaisen sarjapettäjän ja hän on tosi hyvä puhumaan kyllä ja aika tunteellinen kaveri, mutta on sitä sitten sekä vaimon suuntaan että niiden toisten naisten. Ailahtelevainen ja "vietävissä", eli hiukan selkärangaton ja ihailulle hyvin altis.

Jos tapaat hänet ja tulee yhteenotto...niin sitten näkee. Yleensä tunnekuohussa ei kuitenkaan kukaan ole parhaimmillaan ja ratkaisun edessä ihmiset menee siinä tilanteessa helposti vaan siitä missä aita on matalin, kun se rationaalinen mieli ei toimi.

No näitä pettäjä Matteja riittää.. Peru tapaaminen ja lähde etsimään uutta miestä.
Ei kukaan jo 1 v..petettyään vaimoaan sinun kanssasi eroa. Varsinkaan kun miehellä on samanlaisia tyttöystävä tarinoita ennestään ennen sinua.
Mieshän toimii samanlailla kuin edellisten tyttöystäviensä kanssa.

Minä en peruisi treffejä, vaan antaisin miehen odotella ravintolassa. Kun hän soittaisi tai tekstaisi viipymistäni tiedustellen, niin sanoisin tulevani hetken kuluttua -tilaa shamppanjaa valmiiksi pöytään. Siinähän odottelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Minä en peruisi treffejä, vaan antaisin miehen odotella ravintolassa. Kun hän soittaisi tai tekstaisi viipymistäni tiedustellen, niin sanoisin tulevani hetken kuluttua -tilaa shamppanjaa valmiiksi pöytään. Siinähän odottelisi.

Tuo menee sarjassa etpä tiedä että harjasin vessanpytyn sun hammasharjalla heko heko.
Heko heko.
Parempi kun pitää itse arvokkuutensa eikä ala teinitemppuihin. Tuon ravintolatempun jälkeen olisi seuraava askel varmaan kirjoittaa vessan seinään vaaleanpunaisella tussilla että "matti pettää vaimoaan".

Ilmoita ap. asiallisesti että et halua enää tavata miestä. Jos mies ei jätä rauhaan se on hänen mokansa ja voit toistaa pyyntösi kipakammin,
lisäksi voisit miettiä onko varmasti totta että miehellä vaimo. Jos on niin se on voivoi, päästä irti turha miehelle uhrata enää enempää ajatuksia.

Minua on viilattu linssiin vuoden ja olen vielä antanut
"heko heko"

Jos vetäydyt ja pakoilet, mietit kuitenkin koko ajan miestä. Kannattaa mennä paikalle, kertoa mitä tiedät ja katsoa mitä mies vastaa.

Ikävä kyllä Auervaaroja ja muita naistennaurattajia on ollut aina, jotka osaavat hurmata naisia ulkonäöllään tai puheellaan. Kun mies näkee, ettei tarvitse tyytyä yhteen naiseen, hän saattaa kokea, että hänellä on oikeus leikitellä naisilla. Normaalisti miehen psyyke ei välttämättä kestä sitä, että kenenkään naisen seurassa ei voi olla oma itsensä, koska koko ajan pitää keksiä juonia. Kaikki eivät kuitenkaan moraaliltaan ole samanlaisia.

Hyvä vinkki seurustelun alussa on kuitenkin se, että kuinka paljon mies haluaa viettää aikaa kanssasi. Jos mies on rakastunut, niin hän tekee kaikkensa, jotta voi viettää aikaa rakkaansa kanssa mahdollisimman paljon. Jos taas tapaamisia on hädintuskin kerran viikossa ja miestä on vaikea tavoittaa eikä kutsu kotiinsa jne, niin kannattaa miettiä useampaan kertaan, että onko tämä sellainen mies, jonka kanssa haluaa tehdä lähempää tuttavuutta, jos jo rakastumisvaiheessa yhteydenpito on hataraa.

Hee..provo!

Muuten ei voi olla totta ..ja jos onkin, mene pimu itseesi!

Sano sille terve menoa, kyllä sä yli pääset, akattele vain että tyyppi on naimisissa ja sillä on muitakin naisia, siis et sä takuulla ainoa nainen ole jonne se dumppaa sen spermat.

haluatko olla sille tuollainen?

Alkuperäinen kirjoittaja lopeta heti nyt kun vielä voit:

Sano sille terve menoa, kyllä sä yli pääset, akattele vain että tyyppi on naimisissa ja sillä on muitakin naisia, siis et sä takuulla ainoa nainen ole jonne se dumppaa sen spermat.

haluatko olla sille tuollainen?

korjaus akattele = ajattele! ;=D

Voin kuvitella että sinua harmittaa kun et tiennyt miehen olevan naimisissa ja sinulla on jo kehittynyt tunteita. Mies tässä on toiminut sikaimaisesti, et sinä. Mutta, nyt pallo on sinulla.Tiedät että mies on varattu. Haluatko jatkaa sellaisen miehen kanssa? Tuoko hän enemmän onnea kuin surkua sinulle tulevaisuudessa..mitäs luulet? Viheltäisin pelin poikki, itkisin itkuni ja jatkaisin elämää, ilman miestä. Mene ulos ihmisten ilmoille, kyllä vapaita miehiä löytyy! Ja kesällä tapaa ihmisiä helpommin.

Naimisissa oleva mies ei yleensä eroa vaimostaan , naimisissa oleva mies haluaa vain toisen naisen jottei tarvitse mennä huorille, maksanee rahaa näes.
kiva olla tuollainen miehelle häh?

Tilastojen mukaan naimisissa olevat miehet yleensä eroavat vaimostaan.Naimattomien ei tarvi erota.Kun kyllästyy avokkiinsa, sanoo,kut pai ja heittää avaimen lattialle.Tätä en enää tarvi.Toivottavasti ei nähdä.

No eiköhän se ap ollut miehen kanssa treffeillä ja uskoi kaikki miehen puheet ja selitykset. Nyt hän odottaa innolla sitä päivää, koska mies jättää vaimonsa ja nainen saa hänet. Näin voi jopa käydä, mutta sitten tämä naikkonen odottelee miestä kotio kun se on muiden tyttöystäviensä kanssa. Sääliksi käy.

Minua ihmetyttää, että jos AP saisi miehen ja siis mies eroaisi vaimostaan, niin miten voi luottaa mieheen, kun tietää, että omakin suhde on alkanut pettämisestä? Voi olla, että joskus kyse on todellisesta elämää suuremmasta rakkaustarinasta, mutta eiköhän lähes aina ole kyse vain puhtaasta himosta ja siitä, että rakastajattaren/huoran kanssa ei tarvitse ajatella laskuja, lasten kiukuttelua, kotitöitä, väsynyttä vaimoa, työstressiä jne. Jos ei ajattele perheen kannalta asiaa, vaan puhtaasti itsekkäistä näkökannoista, niin kun käy vieraissa, niin se on kuin aikuisten Puuhamaa, jossa on kiva pelehtiä silloin tällöin, niin jaksaa palata arkeen. Asian kääntöpuoli on se, että samat oikeudet sitten vaimollekin. Sitä paitsi tuskin ne lapsetkaan aina jaksavat vanhempiaan, jotka vain tiuskivat ja löhöävät sohvalla, joten lapset kanssa kerran viikossa virkeälle lapsenhoitajalle, joka jaksaa peuhata lasten kanssa ja keskittyä heidän puuhiin. Mielestäni ei ole vain yksi ihminen perheessä, joka sitä irtiottoa kaipaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä juttu:
Jos hän kerran on valehdellut sekä vaimolleen, että sinulle...niin vedä johtopäätökset. Hän tuskin on kovin luotettava jatkossakaan. Lupaa hyvää ja kaunista, mutta todellisuus on toista.

Minun mielipiteeni: peru tapaaminen jollain hätävalheella, tekstarilla tms. jokin tarttuva virustauti tms. ja ennen kuin näet hänet vetäydy useammaksi päiväksi tai viikoksi omiin oloihin ja anna tunnemyräkän hiukan tasaantua, että järki alkaa toimimaan. Pakene jonnekin sukulaisiin, mökille tms. ettei mies taatusti löydä sua.

Nyt jos näet häntä, sekavat tunteet vie sua ja järki ei toimi lainkaan, ja mies taas puhuu aivan varmasti mitä sylki suuhun tuo pitääkseen sut, mutta taatusti myös todellisuudessa pitää kauhun tasapainon. Jos olisi vaimostaan halunnut luopua, olisi sen kyllä jo tehnyt.

Tunnen hyvin erään toisiin naisiin taipuvaisen miehen, suoranaisen sarjapettäjän ja hän on tosi hyvä puhumaan kyllä ja aika tunteellinen kaveri, mutta on sitä sitten sekä vaimon suuntaan että niiden toisten naisten. Ailahtelevainen ja "vietävissä", eli hiukan selkärangaton ja ihailulle hyvin altis.

Jos tapaat hänet ja tulee yhteenotto...niin sitten näkee. Yleensä tunnekuohussa ei kuitenkaan kukaan ole parhaimmillaan ja ratkaisun edessä ihmiset menee siinä tilanteessa helposti vaan siitä missä aita on matalin, kun se rationaalinen mieli ei toimi.

Paremmin ei voisi asiaa enää sanoa, eikä parempaa ohjeistusta tilanteessa enää voisi antaa. Tämän neuvon minäkin antaisin siksi, että olen ollut joskus kauan sitten aivan samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Tein silloin suuren virheen, joka vaikutti elämänlaatuani huonontavasti seuraaviksi kahdeksi vuodeksi; en lopettanut miehen tapailua... Enää en taatusti tekisi samaa virhettä, vaan jättäisin surkimuksen siitä paikasta.

Pää menee pyörälle kun lukee teidän elämänkokemuksia.Missä on moraali,luotettavuus,uskollisuus?Olen kokenut hyljätyksi tulemisen,samoin lapseni.Vaimoni ja lasteni äiti häippäsee pois ja hajottaa perheen omista syistä johtuen.Ei kertonut syytä.Tästä on aikaa parikymmentä vuotta.Lasteni kanssa joskus juteltu asiasta,ei hekään tiedä miksi äiti teki noin.Onneksi saimme monta upeeta lasta.Yhden läheisen menetin,monta uutta sain tilalle.Lapseni.Siitä olen onnellinen.

Missä on moraali, kysyy nimimerrki sohvis. Hänen juttujaan täältä elleistä lukeneena, ei voi kuin ihmetellä moista kysymystä. Mies vikittelee exänsä tytärtätä, kertoilee avoimesti naistenvaivat palstalla (!) omista sukupuolitaudeistaan, satiaisistaan ym., rehentelee pettämisillään jne.jne. Missäkö moraali -sitä voisi kysyä tämä ihminen ensimmäisenä itseltään.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Pää menee pyörälle kun lukee teidän elämänkokemuksia.Missä on moraali,luotettavuus,uskollisuus?Olen kokenut hyljätyksi tulemisen,samoin lapseni.Vaimoni ja lasteni äiti häippäsee pois ja hajottaa perheen omista syistä johtuen.Ei kertonut syytä.Tästä on aikaa parikymmentä vuotta.Lasteni kanssa joskus juteltu asiasta,ei hekään tiedä miksi äiti teki noin.Onneksi saimme monta upeeta lasta.Yhden läheisen menetin,monta uutta sain tilalle.Lapseni.Siitä olen onnellinen.

Sohvis, miten sinä olet huuli pyöreänä? Juurihan olet kirjoittanut Sinkun elämää palstalle, että tapailet ja olet ihastunut varattuun naiseen! Oletkohan nyt vähän kaksinaamainen vai yritätkö kostaa naisille, että vaimosi petti ja jätti.