Olen väsynyt äitini touhuun :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräs Vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Keskity nyt vaan rohkeasti omaan jaksamiseesi.

Yritän, onneksi minulla on oman perheeni lisäksi vielä normaali isä joka on kyllä jollain tasolla huomannut etäisyyteni koska on alkanut soitella minulle muuten vain sekä siskoni jota näen usein, kyllä oman äidin "katoaminen" silti surettaa minua paljon :(

äitisi on kyllä kovin nuori vielä. ja koska sisaruksesi asuvat kotona, ehkä hän ei ole valmis olemaan mummo ja hoitamaan pieniä lapsia.

muutama siideri päivässä on PALJON, silloin kun asiaan liittyy vielä tuo viikonloppujuominen. jos ei ole jo, niin alkoholismiin tuo johtaa :(
kun on tissuttelua tarpeeksi niin hermot kiristyvät kun sitä alkoholia ei saa.

kovasti jaksamista perheellesi.

Sainpa tänään sitten kuulla erään äitini sanoman asian, tämä kai sitten selvittääkin jotain...
Oli sanonut asiakkaalleen että hän on niin nuori ettei ala kenenkään kersoja hoitamaan...
Aika hyvin on esittänyt mummua tähän asti, ihmeteltiin kyllä tähän päivään asti miksi äidilläni on lasteni synttäreiltä aina kiire kotiin, sekin selvis tällä...
Kai se pitää vaan lopettaa yhteydenpito omaan äitiinsä että saa elää rauhassa nuoruuttaan, onneksi mulla on isä ja sisko ja oma perhe ?

Yhteistyössä