[QUOTE="vieras";25221141]Suoraan sanottuna mua ällöttää nämä puolustelijat, siis ne jotka hyväksyvät 12-vuotiaiden rakastelun. Tulee väkisillä sellainen fiilis, että mitähän tyyppejä nämä on... ettei vain olis jotain pedofiilejä
Hyh. No mut mä en lue tätä viesti enempää.[/QUOTE]
Taitavat puolustelijat olla sellaisia, jotka muistavat realistisesti ylä-asteen. Tuntuu että nykyajan vanhemmat elävät jossain ihme pumpulimaailmassa, jossa jokainen 7 -luokkalainen on vielä pieni barbeilla leikkivä tytöntyllerö. Toki sellainen olisi ihanne ja monet tuon ikäiset vielä leikkivät ihan lasten leikkejä. Mutta se ei poista sitä faktaa että osa noista jo seurustelee ja kokeilee seksiä.
Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, mutta ymmärtää pitäisi yrittää. Ei ihan oikeasti sellainen asenne "12 -vuotiaan seksin on harrastaminen on väärin ja sairasta ja vaatii suurinpiirtein huostaanottoa", ainakaan sitä lasta yhtään millään tavalla auta. Minun kavereista aikoinaan aika iso osa menetti neitsyytensä yläasteikäisenä, ikähaitarilla 12-15. En todellakaan toivo että oma lapsi vielä tuossa iässä lähtisi "aikuisten leikkeihin", mutta tiedostan sen riskin aivan samalla tavalla kuin tupakanpolton, alkoholin ja huumeiden.
Miksi ihmeessä kuvittelette että seksivalistus alkaa jo 6.luokalla? Ei ainakaan sen takia että opettajat, terveydenhoitajat ja muut ammattilaiset tietävät paremmin: jotkut vain aloittavat seksuaalisen toiminnan aikaisemmin.