E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin, kaikkien pitäis työskennellä vain ja ainoastaan julkisella puolella, ja perheyritykset on väärin?
En kyl itekä jaksais asua samassa kämpässä, jollei tuo suhde vanhempiin olis muuta kuin työkaverina.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25221147:Eipä siinä mitään, jos viihdyt. Minä en jaksaisi asua äitini kanssa, ellei olisi pakko esim. hoitaa häntä hänen tultua vanhaksi.
Kysytääs näin päin. Onko 12-vuotias valmis vanhemmaksi?
Juu aika moni 12 vuotias on mielestään hyvin kypsä. Mutta yleensä ikä tuo sitä viisautta, ei tietysti näköjään kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja kyllävain.;25223883:Noh itse harrastin seksiä 12 vuotiaana ja olin kyllä aivan kypsäkin siihen joten tämäkin asia on niin että siihen vaikuttaa se että minkä lainen tämä kyseinen sanoisin kyllä NUORI on. Murrosikä mulla alko meinaa jo 11 vuotiaana ja menkat 10 vuotiaana että. SANOISIN RIIPPUU HENKISESTÄ TASOSTA.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25223541:no ei ole ton ikäisen ei kuulu harrastaa seksiä, eikä ryypätä eikä tupakoida. kaksitoista vuotias on vielä pelkkä pentu