V
"vieras"
Vieras
Ei viitsinyt käyttää.
Ja sitten vaan bebeltä nirri pois. Fantsua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei viitsinyt käyttää.
Ei viitsinyt käyttää.
Hän raiskasi minut kun menin nukkumaan,löi ekaksi tajun kankaalle yms.
Hän raiskasi minut kun menin nukkumaan,löi ekaksi tajun kankaalle yms.
Hän raiskasi minut kun menin nukkumaan,löi ekaksi tajun kankaalle yms.
kaikilla kolmella kerrallako?
Kyllä eikä ollut paikkakunnalla turvakotia,ei ystäviä,vanhempia,sukulaisia tms että olisin saanut pakopaikan.
Kyllä eikä ollut paikkakunnalla turvakotia,ei ystäviä,vanhempia,sukulaisia tms että olisin saanut pakopaikan.
Kyllä eikä ollut paikkakunnalla turvakotia,ei ystäviä,vanhempia,sukulaisia tms että olisin saanut pakopaikan.
Omaa tyhmyyttähän tuo selkeästi on. Jos et lähde, antaudut tilanteelle ja mieluummin tapoit kolme lastasi kuin lähdit. En ymmärrä valintojasi lainkaan, mutta ehkä sinussa sitten oli jokin masokistinen puoli kun jäit. Viis turvaverkostosta, aina sitä johonkin olisi voinut paeta, jos todella olisit halunnut. Eli provohan tämä on.
Ei ollut turvakotia,vanhemmat eivät halunneet kotiinsa takaisin,en saanut omaa asuntoa työttömyyden takia minne sitä siinä tilanteessa voi lähteä?
Ei ole provo mutta en halunnut asunnottomaksi joutua ei ollut paikkaa mihin paeta.
Juu, jos sinua hakattiin, niin eipä varmaan vanhemmat kotiin ottaisi turvaan vaan jättäisivät mieluummin sinut ottamaan turpaasi. Uskottavuus hyvin alhainen.