[QUOTE="ihmettelen";28374998]Miksi annoit miehen raiskata sut uudelleen ja uudelleen, etkä lähtenyt heti kerrasta? Miksi teit lapsia tuollaisen miehen kanssa?[/QUOTE]
Nuoruuden tyhmyyttä en vaan osannut lähteä pois. Uuden miehen kanssa lapset.
hienoa, että olet päätynyt abortteihin. Varmasti kaikille paras -paitsi nyt ehkä veronmaksajille.
Itselläni myös abortteja takana ja siksi kysynkin sinulta: Huvittaako vai vituttaako sinua ihmisten kiihkomielisyys ja nämä koomiset murhaajapuheet? Itseäni alkuun ärsytti ihmisten naiivius, mutta nykyisin lähinnä säälittää maailmankuvan kapeus, vaihtoehtojen vähyys ja fundamentalismi.