Olen tehnyt 3 aborttia, haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ette käyttäneet ehkäisyä, olivatko raskaudet suunniteltuja?

Miksi kuitenkin päädyit aborttiin?

Kuinka kauan oli aborttien välissä aikaa?

Onko sinulla lapsia?

Oletteko vielä miehen kanssa yhdessä?
 
[QUOTE="ulla";28374803]Eivät olleet, mies löi tajun kankaalle ja raiskasi oli siis aviomieheni.noin 5 vuoden aikana oli nuo abortit. On 2 lasta. Hän kuoli onneksi pois.[/QUOTE]

Olen pahoillani. Millainen vointisi on nykyään, painavatko nuo menneisyyden asiat vielä sinua?
 

Similar threads

Yhteistyössä