Olen tehnyt 3 aborttia, haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ihmettelen";28374998]Miksi annoit miehen raiskata sut uudelleen ja uudelleen, etkä lähtenyt heti kerrasta? Miksi teit lapsia tuollaisen miehen kanssa?[/QUOTE]

Nuoruuden tyhmyyttä en vaan osannut lähteä pois. Uuden miehen kanssa lapset.
 
[QUOTE="ulla";28375346]Nuoruuden tyhmyyttä en vaan osannut lähteä pois. Uuden miehen kanssa lapset.[/QUOTE]

Hyvä, kun lapset eri miehelle. Onneksi ymmärsit tehdä abortit, etkä tehnyt lapsia tuollaiseen tilanteeseen. Jaksamista sinulle.
 
hienoa, että olet päätynyt abortteihin. Varmasti kaikille paras -paitsi nyt ehkä veronmaksajille.

Itselläni myös abortteja takana ja siksi kysynkin sinulta: Huvittaako vai vituttaako sinua ihmisten kiihkomielisyys ja nämä koomiset murhaajapuheet? Itseäni alkuun ärsytti ihmisten naiivius, mutta nykyisin lähinnä säälittää maailmankuvan kapeus, vaihtoehtojen vähyys ja fundamentalismi.
 

Similar threads

Yhteistyössä