Olen tehnyt 3 aborttia ,mitä mieltä olet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 aborttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27898624]Varmaan aika samaa mitä yhdestä tutustani, jolle on tehty abortteja neljä: tyhmä, huolimaton, uskomattoman tyhmä ja henkisesti aivan sekasin.[/QUOTE]

Vähän samat fiilikset, vaikken mikään ehdoton abortinvastustaja olekaan.

[QUOTE="vieras";27898974]Ja sinä suostuit. Mun mielestä olet erittäin tyhmä ihminen.[/QUOTE]

Hän raiskasi minut kun menin nukkumaan,löi ekaksi tajun kankaalle yms.

[QUOTE="Kirs";27899010]Aivan varmasti. Aivan yllättäen mies muuttuintuollaiseksi sekopääksi. Sormia napsauttamalla. Sinä et voinut lähteä ennen, et mitenkään. Piti vankina. Ja pakotti abortteihin kolme kertaa. Eikö yhden kerran jälkeen tajua lähteä. Mutta ei.[/QUOTE]

Ja noin traumaattisen tapauksen jälkeen kyselet täällä mielipiteitä. Jeps..... :D :D :D

[QUOTE="Kirs";27899010]Aivan varmasti. Aivan yllättäen mies muuttuintuollaiseksi sekopääksi. Sormia napsauttamalla. Sinä et voinut lähteä ennen, et mitenkään. Piti vankina. Ja pakotti abortteihin kolme kertaa. Eikö yhden kerran jälkeen tajua lähteä. Mutta ei.[/QUOTE]

Ei ollut turvakotia,vanhemmat eivät halunneet kotiinsa takaisin,en saanut omaa asuntoa työttömyyden takia minne sitä siinä tilanteessa voi lähteä?

Kyllä eikä ollut paikkakunnalla turvakotia,ei ystäviä,vanhempia,sukulaisia tms että olisin saanut pakopaikan.

Omaa tyhmyyttähän tuo selkeästi on. Jos et lähde, antaudut tilanteelle ja mieluummin tapoit kolme lastasi kuin lähdit. En ymmärrä valintojasi lainkaan, mutta ehkä sinussa sitten oli jokin masokistinen puoli kun jäit. Viis turvaverkostosta, aina sitä johonkin olisi voinut paeta, jos todella olisit halunnut. Eli provohan tämä on.

Omaa tyhmyyttähän tuo selkeästi on. Jos et lähde, antaudut tilanteelle ja mieluummin tapoit kolme lastasi kuin lähdit. En ymmärrä valintojasi lainkaan, mutta ehkä sinussa sitten oli jokin masokistinen puoli kun jäit. Viis turvaverkostosta, aina sitä johonkin olisi voinut paeta, jos todella olisit halunnut. Eli provohan tämä on.

Ei ole provo mutta en halunnut asunnottomaksi joutua ei ollut paikkaa mihin paeta.

[QUOTE="Kirs";27899056]Soittaa poliisille ja kertoa tilanne. Mies hakkaa tajuttomaksi. Ahdistelee, pakottaa, kiristää jne. Ei olisi tarvinnut muuta. Kyllä mies olisi pois viety ja apua sinä olisit saanut.[/QUOTE]

Soitinkin muutaman kerran ja pyysin viemään pois mutta eivät vieneet aina hän sai puhuttua niistä tilanteista itsensä niin että poliisi ei vienyt mihinkään.

Juu, jos sinua hakattiin, niin eipä varmaan vanhemmat kotiin ottaisi turvaan vaan jättäisivät mieluummin sinut ottamaan turpaasi. Uskottavuus hyvin alhainen.

Tiesivät että minua hakattiin,näkivät minut hakattuna ja soitin ja pyysin useasti päästä kotiini mutta eivät ottaneet en ole mikään toivottu lapsi ollut vanhemmilleni eivät ole minua ikinä rakastaneet.

Perjantai-provo. "Harrastin seksiä lapseni nähden,mitä mieltä olet minusta?" "No muttaku uhattiin aseella ohimolle ja lapset oli teipattu tuoleihin kiinni!11111!!111!1!"

Mulla abortinvastaisella ihmisellä on ystävä jolle on tehty 5 aborttia (2 lasta) ja toiselle ystävälle kolme aborttia (1 lapsi). Kummatkin pitkästi yli kolmekymppisiä ja abortit tehty n. 10 vuoden aikana. Myös äidilleni on tehty abortti. Vaikken noita hyväksykään niin pidän silti ko. ihmisistä eikä nuo teot koko ihmistä määritä.

Mitä niitä abortteja suremaan. Kunhan pidät huolen niistä lapsista jotka syntyvät.
Abortti ei ole esim. diabetespotilaan ( joka itse lihomalla sairastuttanut itsensä ) lääkkeisiin ja hoitohin verrattuna mitään tai sen mitä ylensyöminen maksaa yhteiskunnalle mm. työpoissaolot, jalkojen nivelsairaudet, raskausriskit, sikiövauriot ylipainoisella yms.

Minä ennemmin tuomitsen jos haluan jotakin tuomita niin epäterveet elämäntavat kuin satunnaiset "virheet" joilla ei ole mitään yhteiskunnallista merkitystä.

Mietin kait aina isommassa kaavassa asiat. Se on ongelmani ja helpotukseni.

• Tykkää
Reactions: Data
no kun kerran olit tuollaisessa tilanteessa, niin mikset sitten vaatinut vaikka sterilaatiota, tai vaikka väkisin käyttänyt edes jotakin ehkäisy, jälkiehkäisypilereitä, kuparikierukkaa, mitä tahansa, jotten vain tule raskaaksi tuohon tilanteeseen. vauvan kanssa /raskaana olisit päässyt ensikotiin, ja parempi olisi olla ollut asunnottomana kuin jäädä tuollaisen miehen kanssa, mutta josset apua saanut niin ehkäisystä olisi pitänyt huolehtia vaikka pakolla. koska nyt tapetut lapset joutuivat maksamaan kovimman hinnan.

Yhteistyössä