Olen tehnyt 3 aborttia ,mitä mieltä olet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 aborttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelen, että sulla on ollut siihen omat syysi ja tarkoituksesi. Asumme maassa, jossa se on sallittua ja sen takia asiasi eivät mulle kuulu. En edes täysin tajua, miksi haluat ihmisten olevan siitä mieltä? Olisi kiva saada siihen vastaus, koska halusit kysymyksiä.

Sinua en tunne, mutta yksi ystävä on, jolle on tehty kolme aborttia.

Hänestä olen sitä mieltä, että pidän hänestä ja arvostan häntä, kuten kaikkia ystäviänii,.

Ehkäisyasioiden suhteen ajattelen, että hän on superhedelmällinen, hänellä on ollut osin tosi huonoa tuuria ja osin tietoista riskinottoa, jota voisi varmasti vastuuttomuudeksikin luonnehtia.

Ja aborttipäätöksen suhteen ajattelen, että hän on fiksu ihminen, joka on toiminut tilanteessaan vastuullisimmalla tavalla ja käsitellyt asiat pitkän kaavan kautta. Toivon hänen saavan ihania lapsia sitten, kun hänen elämäntilanteensa on siihen sopiva.

Olet vastuuton ja vituttaa, että joudun veronmaksajana kustantamaan hölmöilysi, vaikka samalla rahalla voitaisiin hoitaa sairauksia, joita ihmiset ovat saaneet kannettavakseen vastoin omaa tahtoaan.
Kiitos kuitenkin aborteistasi, kuinkahan kalliiksi tuolla holtittomalla asenteella kasvatettu 3 lastasi olisivatkaan yhteiskunnalle tulleet?

Yhteistyössä