E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mua taas ärsyttää suunnattomasti,ku toi "pätkii" tota kuvaa välillä.. :kieh: :kieh: toivottavasti saavat ton "pikkuvian" sit pois,ku oikeesti koittaa digiaika!
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Osta tallentava ainakin kahdella virittimellä, mikäli hinnalla ei ole niin väliä. Ei kannata ostaa sellasta joka on samassa telkun kanssa jos toinen menee rikki.