Olen sekasin noiden digiboxien ym kans.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me ostettiin erillinen sellainen missä on mahdollisuus nauhoittaa kahta kanavaa ja samalla katsoa kolmatta. toiseen telkkariin aiotaan hankkia ihan vaan perushalpisversio.
ja ei olla kaapelitaloudessa eli en tiedä onko tästä mitään "apua" sinulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mua taas ärsyttää suunnattomasti,ku toi "pätkii" tota kuvaa välillä.. :kieh: :kieh: toivottavasti saavat ton "pikkuvian" sit pois,ku oikeesti koittaa digiaika!

sanos muuta. analogisessa telkkariohjelmassa on kuva ja huono kuva ja digissä kuva tai ei kuvaa ollenkaan
 

Yhteistyössä