Olen täällä hiljaa yksikseni, ja äskön kolahti posti. Ajattelin että aika myöhään se tulee, sitten kelasin, että tänäänhän on lauantai eikä tänään pitäisi tulla mitään.
Kävin sitten kurkkaamassa, mitä siellä oli, ja tittidii yksi sisustuslehtihän siellä, jonka viimeisimmän numeron olisi pitänyt tulla ajat sitten. Se on ihan ryppyinen, tyyliin että sitä oltaisiin luettu vessassa paskalla, ja bideestä olisi roiskunut sen päälle vettä.
Jälkikäteen tajusin, että näin on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, mutta en ole tajunnut sitä sillä hetkellä, koska nämä ryppylehtien palautukset ovat ajoittuneet meidän ulkomaanmatkojen ajaksi.
Mietin tässä jatkotoimenpiteitä; pitäisiköhän oven ulkopuolelle kiinnittää kyltti, jossa aikakauslehtien lukijat ohjataan jatkossa Tikkurilan kirjaston lehtisaliin?
Kävin sitten kurkkaamassa, mitä siellä oli, ja tittidii yksi sisustuslehtihän siellä, jonka viimeisimmän numeron olisi pitänyt tulla ajat sitten. Se on ihan ryppyinen, tyyliin että sitä oltaisiin luettu vessassa paskalla, ja bideestä olisi roiskunut sen päälle vettä.
Jälkikäteen tajusin, että näin on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, mutta en ole tajunnut sitä sillä hetkellä, koska nämä ryppylehtien palautukset ovat ajoittuneet meidän ulkomaanmatkojen ajaksi.
Mietin tässä jatkotoimenpiteitä; pitäisiköhän oven ulkopuolelle kiinnittää kyltti, jossa aikakauslehtien lukijat ohjataan jatkossa Tikkurilan kirjaston lehtisaliin?